UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомирі
  4. Резюме Старший менеджер, Спеціаліст з продажу-закупівлі в
  5. Старший менеджер, Спеціаліст з продажу-закупівлі
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Старший менеджер, Спеціаліст з продажу-закупівлі

Заблоковано
 25 жовтня 2018  Місто: Житомир
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

РЕЗЮМЕ

1. Любов Лещук

2. 1985 р.н. (33 р.)

3. 097– 858– 26– 36

4. Освіта – вища:

2002-2004рр. – ЖАТК – диплом молодшого спеціаліста з відзнакою бухгалтер - фінансист.

2004-2007рр. – ПВНЗ „ІПСТ”– бакалавр з фінансів.

2007-2008рр. – ПВНЗ „ІПСТ”– спеціаліст з фінансів.

5. Досвід роботи:

З 19.07.04р. по 07.04.05р. – менеджер торгового відділу ТзОВ ”Плюс-Сервіс” (кисло-молочна продукція, дистриб’ютор Галактон, Danon, Фанні, President, Вімм Білль Данн та ін.)

З 01.08.05р. по 31.01.06р. – менеджер відділу продажу корпорація ЮВЕНТА (ТОВ „Ювента”, ТОВ „Саніко”, ТОВ „Ювента Бета”).(продукти харчування, побутова хімія, засоби гігієни дистрибьютори)

З 01.02.06р. – переведена на посаду аналітика.

З 03.05.06р. – переведена на посаду логістика з постачання товарів.

З 25.09.06р. по 19.03.08р. - бухгалтер.

З 20.03.08р. по 17.07.09р. – бухгалтер на ТОВ „Бітім” (IZOVAT). (виробник утеплюючих матеріалів)

З 17.07.09р. – маркетолог по роботі з VIP клієнтами та національними торгівельними сітями ТОВ з ІІ „Глобал Космед”. (виробник засобів догляду за тілом та побутової хімії GLOBAL COSMED GROUP)

З 01.12.10р. – переведена на посаду фінансового аналітика відділу маркетингу.

З 01.03.11р. по 29.07.14р. – начальник відділу маркетингу.

01.03.15 по 01.02.16р. – менеджер відділу продажу Будівельна Компанія (покрівельні та фасадні матеріали).

01.02.16 по 30.09.18р. – головний спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами відділу продажу.

6. Напрямки роботи:

Ø Робота з клієнтом, супроводження усіх етапів продажу, комерційна пропозиція, укладення договору, розрахунок необхідних будівельних матеріалів, оформлення замовлень, первинна документація, взаєморозрахунки, акти звірок, специфікації.

Ø підготовка та організація маркетингових заходів направлених на збільшення обсягів продажу товарів, контроль та управління роботою відділу маркетингу;

Ø введення та просування нових торгових марок та груп товарів (участь у розробці нових дизайнів тари та етикетки, презентації, рекламні засоби, прогноз планів продажу тощо);

Ø аналіз цін конкурентів, моніторинги, розцінка товарів власного виробництва та експорту, складання калькуляцій, аналіз, зведення даних, розрахунок собівартості та рентабельності готової продукції;

Ø розробка, прорахунок, контроль за проведенням промо-акцій;

Ø замовлення тари, етикеток (робота з дизайнерами), упаковочних матеріалів, каталогів, рекламних матеріалів;

Ø співпраця з національними та локальними торгівельними сітями України (АТБ, АШАН, Сільпо, Еко, Пакко, Білла, Варус, Єва, Простор, Фуршет, Колібріс та інші.) по питаннях маркетингу (специфікації, переоцінка, акції, введення нових товарів, контроль за виконанням всіх пунктів договорів);

Ø ведення бухгалтерського обліку прибуття/вибуття, податкові накладні, довіреності, ТТН, дебіторська та кредиторська заборгованість, касові та безготівкові операції (клієнт-банк); контроль та управління розрахунково-касовими операціями кас магазинів корпорації, ОЗ, ТМЦ, МШП, авансові звіти та ін.

Ø введення та розцінка нових товарних позицій;

Ø розрахунки з постачальниками та покупцями, облік товарів на складі;

Ø планування закупівлі товарів;

Ø складання звітності для Gala Marketing;

Ø аналіз залишків/продажу, розцінка товару, списання;

Ø співпраця з постачальниками (заводами-виробниками): замовлення товарів, введення товару в базу та покети, аналіз реалізації, складання звітності.

Ø Оформлення замовлень клієнтів, виписка первинних документів (рахунки, накладні), специфікації, сертифікати відповідності, підготовка документів для відбору та відвантаження зі складу, формування маршруту для відділу доставок, звітність по продажу по ключових та роздрібних клієнтах.

7. Якості: наполегливість, націленість на результат, відповідальність, досвід, комунікабельність.

8. Впевнений користувач ПК, 1С Бухгалтерії, Word, Excel, Krovlya-profi.

Участь у форумі „Косметична індустрія України” Київ, МІМ, 2011р.

Посвідчення на право проведення касових операцій.

Закордонний паспорт.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору