UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Управляючий нерухомістю в
  5. Управляючий нерухомістю
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Управляючий нерухомістю

Заблоковано
 27 червня 2017  Місто: Кривий Ріг
Вік:57 років
Режим роботи:
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Нерухомість та страхування; Будівництво, архітектура

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Пропозиція послуги з управління нерухомістю.

Якщо вам потрібен працівник, який сидить на стільці в офісі “з дев’ятої до сімнадцятої”, то далі можете не читати. Резюме для тих, кому потрібен відповідальний спеціаліст, який звик забезпечувати результат. Можливий аутсорсинг.


Чайка Сергій Іванович

Спеціаліст з нерухомості, сертифікований Фондом Держмайна України та Асоціацією фахівців з нерухомості України

Контакти:

Адреса електронної пошти (E-mail): rifchaika@at.ua
Контактний телефон: +38-068-858-60-60
Адреса проживання: м. Дніпро, Кривий Ріг.


Досвід роботи:
У професії з 1998 р., в сегменті житлової та комерційної нерухомості ( ріелтор, директор ріелторської фірми). Великий досвід укладення договорів, ведення переговорів. На ринку орієнтований.

Управління торговельними, офісними, складськими комплексами, іншими об'єктами.


Функціонал:
1. Управління експлуатацією об'єкта нерухомості:
- Формування стратегії експлуатації об'єкта нерухомості.

- Наповнення об’єкта орендарями.
- Управління відносинами з орендарями, підрядними організаціями, контролюючими органами, комунальними службами.
- Організація роботи технічних служб і забезпечення безперебійної роботи інженерно-технічних систем об'єкта.
- Управління інфраструктурою будівлі.
- Організація ремонту / реконструкції об'єкта нерухомості.
- Керівництво персоналом, організація його навчання;
- Контроль своєчасної сплати орендної плати та виконання бюджету на експлуатацію об'єкта нерухомості.

2. Розвиток мережі:

- Моніторинг ринку нерухомості.

- Вибір перспективних місць для відкриття магазинів мережі.

- Пошук об'єктів нерухомості.

- Управління відносинами з орендодавцями.
- Додаткові послуги в фірмових торгових точках.

3. Оформлення та реєстрація правовстановлюючих та інших документів на об'єкти нерухомості.

4. Підготовка та проведення рекламної кампанії, просування об'єктів.

5. Створення сайту-візитки, сторінок в соцмережах для реклами об'єкта.

6. Розвинута мережа зв'язків серед учасників ринку нерухомості по всій Україні.


Освіта:
Вища, за спеціальністю “Управління трудовим колективом”. Планується отримання другої вищої освіти за спеціальністю “Менеджер (управляючий) ринку нерухомості”.


Навички роботи з комп’ютером:
- на рівні впевненого користувача ПК та Інтернета.

Особисті якості:

Порядність, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, доброзичливість та тактовність, прагнення до самовдосконалення, психологічна стійкість.
Ділові якості:

Високий ступінь активності в роботі, націленість на досягнення результатів власної діяльності, якість і своєчасність виконання посадових обов’язків, відповідальність за результати роботи, здатність проводити аналіз ефективності діяльності. Юридично грамотний.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору