UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Викладач української мови і літератури в Києві
  5. Викладач української мови і літератури
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Викладач української мови і літератури

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:30 років
Режим роботи:часткова зайнятість
Рубрики: Нерухомість та страхування

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Викладання української мови і літератури із застосуванням інноваційних методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та електронного навчання. Наукова діяльність Участь і перемоги у Всеукраїнських і Міжнародних олімпіадах, конкурсах, науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах (за останні два роки): • Лінгвістичні читання «Здобутки сучасної лінгвістики та лінгводидактики» (5 грудня 2014 року, м. Київ); • VII щорічні Грінченківські читання «Борис Грінченко відомий і невідомий» (9 грудня 2014 року, м. Київ); • ІІІ етап V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2 лютого 2015 року, м. Київ), участь у IV (фінальному) етапі V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (14 лютого 2015 року, м. Київ) ― ІІ місце; • Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з української мови, літератури (у т. ч. методики їх викладання), Житомирський державний університет імені Івана Франка (24 березня 2015 року, м. Житомир) ― перемога у номінації «Методичний пошук»; • Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Громадські ініціативи молоді ― основа соціально-економічної перебудови України», Київський університет імені Бориса Грінченка (25 березня 2015 року, м. Київ); • Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Українська мова і література» (Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (21-25 квітня 2015 року, м. Полтава) ― перемога в номінації «Літературний смак та оригінальність інтерпретації збірки»; • ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Український філологічний дискурс очима молодих науковців» (15 жовтня 2015 року, м. Київ); • Лінгвістичні читання «Здобутки сучасної лінгвістики та лінгводидактики» (9 грудня 2015 року, м. Київ). • Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з української мови, літератури (у т. ч. методики їх викладання), Житомирський державний університет імені Івана Франка (16-17 березня 2016 року, м. Житомир) ― ІІ місце. • Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Студентство та інновації: startup-проекти молодих дослідників» (17 березня 2016 року) ― І місце у конкурсі проектів на тему: «Студентські інновації для підвищення якості освіти» Планую вступ до аспірантури (2016 рік) зі спеціальності 13.00.02 ― теорія і методика навчання (українська мова). Досвід викладання української мови і літератури на курсах доуніверситетської підготовки Київського університету імені Бориса Грінченка. Участь і неодноразові перемоги на Всеукраїнських і Міжнародних олімпіадах, конкурсах, науково-практичних конференціях. Знання інноваційних методів викладання, їх впровадження у навчальний процес.Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ, Україна), рік закінчення 2016 магістр української мови і літератури, філолог, викладач української мови і літератури, диплом з відзнакоюПублікації: 1. Дика Н. М., Огарь Ю. В. Засвоєння лінгвістичних понять учнями ЗНЗ під час вивчення синтаксису / Н. М. Дика, Ю. В. Огарь // Молодий вчений. ― 2014. ― №9. ― С. 111―114. 2. Дика Н. М., Огарь Ю. В. Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі / Н. М. Дика, Ю. В. Огарь // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. ― Вип.1. ― Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. ― С. 65―72. 3. Дика Н. М., Огарь Ю. В. Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису / Н. М. Дика, Ю. В. Огарь // Молодий вчений. ― 2015. ― №1. ― С. 119―123. 4. Огарь Ю. В. Вивчення лінгвістичних понять з морфології (іменні частини мови) в загальноосвітніх навчальних закладах «Сучасна філологія: актуальні наукові проблеми та шляхи вирішення»: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 13―14 червня 2014 року. ― Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2014. ― С. 22―26. 5. Огарь Ю. В. Лінгвістичні погляди Бориса Грінченка / Ю. В. Огарь // VII щорічні Грінченківські читання «Борис Грінченко відомий і невідомий», м. Київ, 9 грудня 2014 року. ― К., 2015. ― C. 167―174. 6. Огарь Ю. В. Пообіцяй / Ю. В. Огарь // Сонячне проміння. Збірка студентської творчості. К. : ун-т ім. Б. Грінченка, 2014.― С.25―26. 7. Огарь Ю. В. Принцип системності лінгвістичної теорії у процесі вивчення граматики в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Ю. В. Огарь // «Сучасна філологія: тенденції та пріоритети розвитку»: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 11-12 липня 2014 року. ― Одеса: Південно-українська організація «Центр філологічних досліджень», 2014. ― С. 36―40. 8. Огарь Ю. В. Реалізація лінгвокогнітивного підходу до вивчення синтаксису у профільній школі / Ю. В. Огарь // «Український філологічний дискурс очима молодих науковців»: ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція, м. Київ, 15 жовтня 2015р. ― Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2015. ― С. 25―28. 9. Огарь Ю. В., Дудар М. О. Студентська наукова робота ― крок до об'єктивної значущості, новизни та фахового зростання, чи компіляція наукових джерел [Текст] / Ю. В. Огарь, М. О. Дудар // Наукові студії студентів-грінченківців: ж-л студ. Наук. пр. / редкол.: Л. Л. Хоружа, О. С. Зубченко, О. В. Дудар, А. О. Ташлай, Ю. В. Папушняк. ― К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. ― №1 (8). ― С. 46―49.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору