Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація роботи в напрямку:
- звернення громадян (забезпечення реалізації Законів України „Про звернення громадян”, „Про інформацію”, „Про доступ до публічної інформації ”);
- діловодства (організації діловодства та архівного зберігання документів);
- правової роботи;
- правової освіти (організація та проведення навчання працівників, працівників інших підприємств, установ, організацій) та систематизації законодавства;
- організації роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства працівниками;
- складання і правовий аналіз всіх видів договорів, контрактів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків їх висновку, оцінка підстав для розірвання;
- складання різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, відгуків, клопотань (документів процесуального характеру);
- створення або припинення юридичної особи (проведення державної реєстрації), реєстрації фізичної особи – підприємця та інші дії, що стосуються їх діяльності (корпоративні права);
- складення заяв, скарг та інших документів правового характеру;
- ведення кадрової роботи;
- представництва інтересів фізичних та юридичних осіб в судах в порядку цивільного (трудові, земельні, сімейні, житлові справи), адміністративного та господарсько - процесуального судочинства, представництво інтересів в підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності, органах державної влади та місцевого самоврядування, тощо;
- допомога в складенні внутрішніх документів підприємства, установи, організації;
- супровід виконавчого провадження (робота з державною виконавчою службою);
- надання письмових роз’яснень;
- надання юридичних консультацій;
- робота в напрямку земельних відносин (оренда земельних ділянок, допомога у оформленні спадкових справ на земельні ділянки, проведення їх державної реєстрації, супровід проектів землеустрою (технічних документацій) та оформлення права власності, представництво в суді в напрямку земельних правовідносин);
- проведення процедури державної закупівлі (робота тендерного комітету та в системі Prozorro);
- робота в напрямку охорони здоров’я (медицини);
тощо.
Особисті якості:
Здатність відповідально ставитись до професійної діяльності;
Знання професійної лексики та термінології;
Здатність діяти в нестандартних ситуаціях;
Дотримання професійної етики;
Запобігання конфліктних ситуацій;
Оперативність в прийнятті правильних рішень у будь-яких ситуаціях під час роботи;
Організована, комунікабельна, стресостійка, креативна, відповідальна, пунктуальна, організована, акуратна, уважна, вмію працювати у команді та працювати з великим об’ємом інформації.
Досвід роботи: 2006 рік – Славутицький міський суд, секретар суду;
2008 рік – Славутицьке міське управління юстиції, головний спеціаліст;
з 11.2012 року по 07.2013 року - Ставищенське районне управління юстиції, головний спеціаліст;
з 07.2013 по 09.2013 року - реєстраційна служба Ставищенського районного управління юстиції, державний реєстратор (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
09.2013 року по 08.2014 року - Ставищенська районна державна адміністрація, начальник юридичного відділу;
08.2014 року по 10.2015 року – Відділ Держземагентства у Ставищенському районі, головний спеціаліст (з питань кадрової роботи);
12.2015 року по 07.2016 року – фізична особа – підприємець у сфері права.
01.08.2016 року по даний час – Комунальний заклад «Ставищенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Ставищенської районної ради Київської області, юрисконсульт.Підписатись на розсилку нових резюме: "Юрист в Ставищі"