Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Херсоні
    4. Резюме Заместитель директора в
    5. Заместитель директора
    Запропонувати вакансію
    Резюме Заместитель директора
    Григор'єва Олена

    Заместитель директора

    Заблоковано
    20 000 грн.
     25 червня   Місто: Херсон
    Вік: 44 роки
    Режим роботи: повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
    Рубрики: Офісний персонал; Виробництво; Сільське господарство, агробізнес
    Готова до відряджень
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Григор`єва Олена Андріївна

    Адреса: Херсон

    Дата народження : 20 квітня 1977 р.

    Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.


    Професійні навички: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7.7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.


    Освіта : Межрегіональна Академія управління персоналом (2000-2006 р.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу


    Досвід роботи:


    1996-2000 (4 роки) - НПЧФ Джей-М (поліграфія/газета «Из рук в руки» – секретар, інспектор відділу кадрів


    2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія

    (трейд / елеваторне господарство)

    2000-2001 р.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів

    2001- 2002 р.р – менеджер

    2002– 2009 р.р - начальник торгівельного відділу.

    Функціональні обов'язки:

    • ведення торгово-закупівальної дяльності;
    • організація обліку та контроль руху зерна на власних та стороніх елеваторах;
    • контроль та оптимізація роботи персоналу торгівельного віділу ;
    • звіти вищеконтролюючим органам – цельтрального офісу (м.Київ);
    • Робота з постачальниками (договори-постачання-розрахунок).

    досягнення:

    • підвищення лояльності постачальників;
    • забезпечення виконання плану продажів.

    в підпорядкуванні 10 осіб

    2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП «Агроторгівельна компанія» (трейд / елеватор)

    - заступник директора по торгово – закупівельної діяльності

    Функціональні обов'язки:

    • ведення торгово-закупівальної дяльності (повний цикл);
    • організація обліку та контроль руху зерна на власному елеваторі

    досягнення:

    • Сертифікація зернового складу;

    2011-2020 р (10 років) ТОВ СП Басматі (сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )

    - заступник директора підприємства

    Функціональні обов'язки:

    • Планування бюджету підприємства на рік.
    • Робота в постачальниками підприемтва (СЗР,мін добрива, насіння, послуги авіації, автоперевезення, тари,обладнання)
    • Атестація лабораторії.
    • Організація та контроль обліку руху зерна та готової продукції (збір врожаю –доставка до складу – доведення до кондиції – переробка – фасовка – контроль якості).
    • Ведення всієї торгової дяльності підприємства (договори-поставка – розрахунок);
    • контроль та оптимізація роботи підприємства ;
    • звіти – засновнику;
    • контроль за рухом грошових потоків на підприємстві,
    • складання технологічних карт посіву,
    • аналіз дотримання бюджету та його оперативне коригування.
    • Введеня кадрового обліку та охорони праці.
    • Сертифікація /атестація/ ліцензування.
    • Робота з пайовиками
    • Організація житедіяльності підприємства.

    досягнення:

    • отримання ліцензії на вирощування технічної коноплі
    • атестація виробничо технічної лабораторії
    • вхід на сформований ринок «рису» зовсім новому молодому підприємтву,
    • систематизація «банк землі» підприємства.

    в підпорядкуванні 35 - 40 осіб

    Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.


    Бонус: Мобільність, готовність до командіровок.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору