Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Григор`єва Олена Андріївна
Адреса: Херсон
Дата народження : 20 квітня 1977 р.
Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.
Професійні навички: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7.7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.
Освіта : Межрегіональна Академія управління персоналом (2000-2006 р.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу
Досвід роботи:
1996-2000 (4 роки) - НПЧФ Джей-М (поліграфія/газета «Из рук в руки» – секретар, інспектор відділу кадрів
2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія
(трейд / елеваторне господарство)
2000-2001 р.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів
2001- 2002 р.р – менеджер
2002– 2009 р.р - начальник торгівельного відділу.
Функціональні обов'язки:
досягнення:
в підпорядкуванні 10 осіб
2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП «Агроторгівельна компанія» (трейд / елеватор)
- заступник директора по торгово – закупівельної діяльності
Функціональні обов'язки:
досягнення:
2011-2020 р (10 років) ТОВ СП Басматі (сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )
- заступник директора підприємства
Функціональні обов'язки:
досягнення:
в підпорядкуванні 35 - 40 осіб
Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.
Бонус: Мобільність, готовність до командіровок.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Заместитель директора в Херсоні"