UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник директора в Києві
  5. Заступник директора
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заступник директора

Заблоковано
 21 червня 2018  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво

Досвід роботи

Директор
ТОВ
04.2016 − 07.2017 (1 рік 2 місяці)
- створення підприємства з нуля - підбор персоналу, розподіл посад і функцій - ведення переговорів, укладення договорів; - аналіз ринку; - контроль діяльності підприємства; - контроль роботи штату співробітників - 15 чоловік. - складання планів продажів та контроль їх виконання; - ведення фінансово-господарської діяльності; - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; - керівництво торговою командою; - підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації.
Менеджер, переведена на посаду начальника відділу продаж
ТОВ
06.2011 − 03.2016 (4 роки 9 місяців)
Менеджер - активний пошук і залучення нових клієнтів - робота по створенню клієнтської бази - організація і проведення зустрічі з потенціальним клієнтом - ділове спілкування з клієнтами; - робота з бюджетними організаціями, укладання договорів; - опрацювання замовлень - повний супровід продажу (формування замовлення, первинної документації в 1С, доставка товару та ін.) - контроль виконання замовлень, відвантажень дебіторської заборгованості, формування актів звірки з покупцями. 01 квітня 2013 - 31 березня 2016 Переведена на посаду начальника відділу продаж - внесення та зміна даних номенклатури товаром (наповнення каталогу товарів інтернет-магазину, фотографування товарів з подальшою обробкою і завантаженням у базу) - замовлення товару, проведення приходних накладних та оприбуткування товару - оформлення первинної документації в 1С Бухгалтерії 8.2, 8.3( замовлення, рахунок, видаткова, прибуткова, довіреність, податкова накладна) - проведення інвентаризації на складах, документальне оформлення результатів інвентаризації - постановка завдань програмісту 1С Бухгалтерії для вдосконалення роботи в базі - ведення бази клієнтів, налагодження ділових зв’язків з клієнтами, укладання договорів - аналіз виконання плану з продажів та інш… - навчання менеджерів роботи в 1С Бухгалтерії 8.2 - постановка цілей і задач для працівників відділу, розподіл обов’язків, контроль за їх виповненням
Менеджер по туризму
ТОВ
12.2008 − 06.2018 (9 років 6 місяців)
- підготовка документів до подачі в консульство - оформлення віз в консульстві
Менеджер з продажу
ТОВ
11.2006 − 11.2008 (2 роки )
- продаж товару в 1С Бухгалтерії 7.7 - ведення первинної документації в 1С Бухгалтерії 7.7 - оформлення нових клієнтів - статистика, звітність, підведення підсумків за певний період - робота з регіональними дилерами західної України - робота з VIP-клієнтами - обробка заказів від покупців - оформлення договорів на поставку товару - аналіз заказів за певний період

Освіта

Київський інститут інвестиційного менеджменту
Менеджер організації
повна вища, 09.2006 − 09.2009 (3 роки )

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вільно володію російською та українською мовою. Впевнений користувач Інтернет(ES Explorer, Opera, Mozilla Firefox), MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), 1C Бухгалтерія 7.7, 8.1, 8.2, 8.3(програмування). Водійське посвідчення категорії В (особистий автомобіль), водійський стаж 9 років, загранпаспорт.

Вільно володію російською та українською мовою.

Впевнений користувач Інтернет(ES Explorer, Opera, Mozilla Firefox), MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), 1C Бухгалтерія 7.7, 8.1, 8.2, 8.3(програмування).

Водійське посвідчення категорії В (особистий автомобіль), водійський стаж 10 років, загранпаспорт.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору