Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота з документами в програмі SED. Підготовка проекту номенклатури справ, Реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації.
Служба Замовника, організація роботи товариства за відсутності Генерального директора, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів, контроль за службою експлуатації гуртожитку, реєстрація звернень громадян, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих, здійснення контролю за термінами виконанням доручень та розпоряджень.
Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, моніторинг змін в податковому законодавстві.
Контроль за усіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, податкової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше).
Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, реєстрація звернень (скарги, заяви, пропозиції тощо) громадян (мешканців гуртожитку та орендарів), листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі, ведення архіву документів.
Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічною діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, ведення кадрового діловодства, підбор та атестація персоналу
Підписатись на розсилку нових резюме: "Заступник-помічник керівника в Києві"