UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник-помічник керівника в Києві
  5. Заступник-помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЗаступник-помічник керівника

Заблоковано
15 000 грн.
  7 серпня 2019  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво; ЗМІ, TV, Радіо; Будівництво, архітектура
 Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Провідний інспектор
Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення (Контроль за дотриманням законодавства у сфері телерадіомовлення; участь у розробленні та реалізації державної політики у сфері телерадіомовлення; розробка і затвердження Плану розвитку національного телерадіоінформаційного простору; здійснення аналізу ста), Київ
05.2017 − По теперішній час (6 років 11 місяців)

Робота з документами в програмі SED. Підготовка проекту номенклатури справ, Реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації.

Заступник генерального директора
ПрАТ "АБС-УКР" (Служба Замовника (будівництво)), Київ
08.2014 − 06.2016 (1 рік 10 місяців)

Служба Замовника, організація роботи товариства за відсутності Генерального директора, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів, контроль за службою експлуатації гуртожитку, реєстрація звернень громадян, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих, здійснення контролю за термінами виконанням доручень та розпоряджень.

Начальник департаменту по фінансовій роботі
ПрАТ "АБС-УКР" (Служба Замовника (будівництво)), Київ
05.2012 − 08.2014 (2 роки 3 місяці)

Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, моніторинг змін в податковому законодавстві.

головний бухгалтер
ПрАТ "АБС-УКР" (Служба Замовника (будівництво)), Київ
04.2011 − 05.2012 (1 рік )

Контроль за усіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, податкової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше).

діловод
ПрАТ "АБС-УКР" (Служба Замовника (будівництво)), Київ
11.2007 − 04.2011 (3 роки 5 місяців)

Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, реєстрація звернень (скарги, заяви, пропозиції тощо) громадян (мешканців гуртожитку та орендарів), листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі, ведення архіву документів.

Директор регіонального представництва
ТОВ "Фірма "Лінда" (Виробництво, оптова та роздрібна реалізація парфюмерних та косметичних засобів у спеціалізованих магазинах), Алушта
01.1998 − 08.2000 (2 роки 7 місяців)

Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічною діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, ведення кадрового діловодства, підбор та атестація персоналу

Освіта

Кримський інститут бізнесу (Сімферополь)
Міжнародна економіка, спеціаліст-економіст
повна вища, 09.1995 − 05.2001 (5 років 7 місяців)

Додаткова освіта

 Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова, 2016 рік, курси підвищення кваліфікації "Іноземна мова" (анг.)
 Міжнародний науково-технічний університет ім.Ю.Бугая, 2018 рік, Сертифікат на вільне володіння державною мовою

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Вільне використання MS Office, Internet, E-mail, Facebook, Instagram, Skype, Telegram тощо
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід управління, підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу, здатність згуртувати колектив, ведення переговорів, організація роботи та контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками товариства, отримання дозвільної документації, підготовка договірної документації, представництво в державних органах, органах місцевого самоврядування, здатність приймати нестандартні управлінські рішення. Порядність, стресостійкість, ініціативність, проблеми вирішую шляхом перемовин, чесність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, акуратність в роботі, уважна до деталей, орієнтація на досягнення позитивного результату, ретельність і уважність при виконанні поставлених завдань, наполегливість, аналітичні здібності, прагнення до самореалізації. Шкідливих звичок не маю, у вільний час малюю.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Стати на посаду в престижній компанії для прояву своїх можливостей та досвіду.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору