UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Завідувач секції (в підприємствах торгівлі)

Завідувач секції (в підприємствах торгівлі)

Завдання та обов’язки. Спрямовує роботу секції на забезпечення відповідного рівня торговельного обслуговування покупців. Забезпечує додержання правил продажу продовольчих і непродовольчих товарів, вимог з охорони праці, трудової дисципліни, санітарного стану приміщення та торгово-технологічного обладнання секції. Організує проведення ситуаційного аналізу стану торгівлі у секції, вивчення купівельного попиту населення. Готує проект заявки на постачання товарів. Організує приймання товарів за кількістю та якістю.

Раціонально розміщує та викладає товари, формує запаси товарів в обсягах, необхідних для безперебійної торгівлі. Контролює додержання графіків виходу працівників секції на роботу. Інструктує працівників секції з питань асортименту та якості, організації продажу товарів. Контролює додержання правил внутрішнього трудового розпорядку, хід оперативного торговельного процесу, стан та раціональне використання торгово-технологічного устаткування, обладнання та інвентарю. Бере участь у розгляді скарг покупців та прийнятті відповідних рішень.

У разі необхідності обслуговує покупців, бере участь в інвентаризації товарів та обладнання. Забезпечує облік і зберігання товарно-матеріальних цінностей у секції. Складає товарні звіти. Здійснює контроль за додержанням працівниками підприємства вимог виробничої санітарії, особистої гігієни і зовнішнього вигляду; за своєчасним проходженням установленого медичного огляду.

Повинен знати: чинне законодавство України, що регламентує підприємницьку діяльність; нормативно-правові акти та документи з державного регулювання функціонування підприємств торгівлі та організації продажу продовольчих та непродовольчих товарів; порядок маркування товарів штриховими кодами; методи формування товарного асортименту; специфіку конкуренції; організацію товаропостачання; методи вивчення купівельного попиту; правила приймання товарів; вимоги стандартів та технічних умов; правила та методи визначення якості товарів; способи зберігання та терміни реалізації товарів; порядок обліку товарів, проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей; правила складання товарних звітів; основи маркетингу і менеджменту, принципи оформлення внутрішньовіконних та внутрішньомагазинних вітрин; способи демонстрації товарів; основні принципи організації та засоби реклами; основи трудового законодавства; нормативно-технічну документацію щодо порядку проведення та документального оформлення сертифікації товарів та послуг у торгівлі; форми та методи організації та оплати праці; основи психології та етики в торгівлі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії і гігієни.

Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта (спеціаліст, бакалавр, молодший спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Менеджмент”, “Торгівля”. Стаж роботи за спеціальністю в сфері торгівлі: для спеціаліста — не менше 1 року, для бакалавра та молодшого спеціаліста — не менше 2 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору