UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Керуючий агентством торговельним

Керуючий агентством торговельним

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво торговельним агентством відповідно до чинного законодавства України про підприємництво. Діє від імені агентства, представляє його інтереси, розпоряджається майном, укладає угоди, в тому числі трудові договори, в межах наданих йому повноважень. Координує і спрямовує роботу працівників, організує ефективну взаємодію структурних підрозділів агентства, які вивчають товарну кон’юнктуру, визначають потенційних споживачів і конкурентів, розміри ринку, рівні цін, канали збуту, проводять необхідні рекламні заходи, організують укладання угод.

Аналізує та оцінює проблеми та тенденції розвитку соціально-економічних процесів господарського комплексу України в цілому, а також окремих галузей та регіонів, на які поширюється діяльність агентства. Організує розроблення пропозицій щодо коректив стратегії і тактики діяльності та створення позитивного іміджу агентства. Здійснює моделювання ринкових операцій і ситуацій, поведінки споживачів, сегментування ринків, виконує інші операції з метою входження і закріплення на ринках збуту. Організує маркетингові ринкові дослідження та розроблення маркетингових планів.

Забезпечує необхідні організаційні, матеріально-технічні, економічні та правові умови розвитку і функціонування агентства. Постійно підвищує професійну кваліфікацію. Контролює додержання працівниками агентства правил і норм охорони праці, виробничої санітарії.

Повинен знати: чинне законодавство України, що регламентує підприємницьку діяльність; нормативно-правові акти та документи з державного регулювання функціонування підприємств торгівлі та організації продажу продовольчих та непродовольчих товарів; кон’юнктуру вітчизняного і світових ринків; основи стратегічного маркетингу, менеджменту; порядок укладання та оформлення угод; психологію та етику ділового спілкування; теорію і практику ведення переговорів; основи інформатики, сучасну комп’ютерну техніку і системи зв’язку; основи трудового законодавства; бухгалтерський облік та статистичну звітність; категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації якості товарів та послуг торгівлі; правила конкурентних взаємовідносин; форми та методи організації та оплати праці; основи психології та етики в торгівлі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії і гігієни.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Менеджмент”, “Торгівля”. Післядипломна освіта в галузі управління (за винятком напряму підготовки “Менеджмент"). Стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня в сфері торгівлі: для магістра — не менше 2 років, спеціаліста — не менше 3 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору