UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Завідувач каси квиткової

Завідувач каси квиткової

Завдання та обов’язки. Організовує своєчасний продаж пасажирам проїзних документів на основі максимального використання автоматизованої системи і квитководрукувальних машин. Здійснює підбір та розставляння кадрів. Координує роботу персоналу залежно від зміни пасажиропотоку відповідно до днів тижня і годин, у святкові та передсвяткові дні, а також на період літніх пасажирських перевезень та в зимовий період. Забезпечує робочі місця необхідним інвентарем, бланками проїзних документів, тарифними посібниками, розкладом руху поїздів та іншою довідковою літературою, канцелярським приладдям.

Перевіряє правильність обліку і збереження проїзних документів. Контролює справне утримання всього обладнання квиткових кас, вживає заходів щодо своєчасного його ремонту. Сприяє створенню умов для проявлення творчої ініціативи працівників і зацікавленості в досягненні ними високих результатів роботи. Вживає заходів щодо впровадження передового досвіду та вдосконалення організації праці, яка забезпечує підвищення продуктивності праці квиткових касирів. Організовує роботу каси з дотримання правил охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.

Здійснює систематичний контроль за своєчасним внесенням змін у довідково-інформаційний матеріал квиткових касирів, правильним стягуванням провізної плати, забезпеченням своєчасної інкасації грошової виручки квитковими касирами, а також усуненням браку в роботі квиткових касирів. Своєчасно доводить до відома пасажирів інформацію щодо наявності вільних місць у поїздах згідно з категорією вагона. Забезпечує квиткові каси рекламою щодо послуг, які надаються пасажирам, своєчасно вносить до неї зміни та доповнення; планує і вивчає кількісні показники роботи квиткових кас (відправлення пасажирів, надання послуг пасажирам, місцеві прибутки).

Приймає пасажирів. Розглядає їх скарги, заяви та пропозиції, вживає заходів щодо усунення причин, що їх викликають. Регулярно проводить з персоналом технічні навчання з питань поліпшення обслуговування пасажирів. Подає пропозиції щодо заохочення працівників, які відзначились, або накладання дисциплінарних стягнень на порушників виробничої та трудової дисципліни.

Повинен знати: положення, інструкції, керівні матеріали і нормативні документи, що регламентують роботу завідувача квиткового бюро; технологію роботи квиткових кас; правила перевезення пасажирів, багажу та вантажобагажу ; схему залізниць України; правила видавання безкоштовних квитків і порядок проїзду за службовими та разовими квитками; правила обліку і порядок передавання відомостей про наявність вільних місць у пасажирських поїздах; Тарифні посібники; правила експлуатації автоматизованих пристроїв для обслуговування пасажирів; Положення про дисципліну працівників залізничного транспорту ; основи економіки, організації виробництва, праці й управління; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.

Кваліфікаційні вимоги. Базова вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Стаж роботи на посаді старшого квиткового касира: для бакалавра — не менше 1 року, молодшого спеціаліста — не менше 2 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору