Завдання та обов’язки. Координує і керує роботою підрозділів з метою задоволення потреб населення в перевезеннях і якісного обслуговування пасажирів на вокзалі. Проводить аналіз пасажиропотоку і розробляє пропозиції щодо призначення і відміни пасажирських і приміських поїздів. Бере участь у проведенні аналізу і оцінки діяльності підрозділів вокзалу. Вживає заходів щодо впровадження передових методів праці, удосконалення організації продажу квитків, роботи камер схову речей і багажного відділення довідково-інформаційної служби на основі широкого впровадження нової техніки і прогресивної технології.
Забезпечує розширення сфери послуг, що надаються пасажирам на вокзалі. Аналізує виробниче-фінансову діяльність вокзалу і його підрозділів, контролює виконання плану місцевих прибутків. Керує роботою зі складання технологічного процесу роботи вокзалу і контролює його виконання. Розробляє і контролює виконання заходів з підготовки вокзального господарства до літніх перевезень та роботи в зимових умовах. Розглядає і затверджує графіки чергувань і розпорядок дня змін і дільниць вокзалу з урахуванням нерівномірності обсягів роботи за добу і днів тижня, графіки відпусток. Вживає заходів до поліпшення умов праці і відпочинку працівників вокзалу.
Організовує і контролює утримання касових залів та залів очікування на вокзалі, кімнат і службових приміщень для працівників, які здійснюють пасажирські перевезення, облік майна, ремонт і заміну пошкоджених меблів, обладнання та інвентарю вокзалу, своєчасний ремонт систем опалення, освітлення, вентиляції, водопостачання і каналізації, а також дверей, вікон тощо. Організовує і проводить технічне навчання, інструктаж та приймає екзамени від працівників, які тільки почали працювати. Готує пропозиції з укомплектування кадрів. Подає пропозиції щодо заохочення працівників вокзалу, які відзначились, і накладання дисциплінарних стягнень на порушників виробничої і трудової дисципліни. Бере участь в укладанні, договорів з іншими організаціями на оренду вокзальних приміщень, територій і контролює їх виконання. Забезпечує зовнішнє оформлення вокзалу.
Організовує проведення ремонту приміщень і споруд, контролює виконання ремонтних робіт. Розглядає акти фінансових ревізій, бере участь в технічних і комісійних оглядах вокзалу. Контролює дотримання працівниками вокзалу вимог посадових інструкцій, виробничої і трудової дисципліни, виконання ними правил охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки. Розглядає звернення пасажирів, вживає необхідних заходів до усунення причин скарг. Приймає пасажирів, організовує цілодобовий прийом пасажирів черговим персоналом вокзалу. Заохочує працівників, які відзначились, і накладає стягнення на порушників трудової і виробничої дисципліни.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази і вказівки органів вищого рівня, методичні, нормативні та інші керівні матеріали, які стосуються адміністративно-господарського обслуговування пасажирських перевезень; правила перевезень пасажирів, багажу і вантажобагажу; форми проїзних і перевізних документів; схему залізниць України; технологію роботи вокзалу; порядок укладання і виконання господарських договорів; правила користування автоматизованими пристроями для обслуговування пасажирів; інструкцію про порядок розслідування та обліку нещасних випадків, що пов’язані з виробництвом на залізничному транспорті; Закон України “Про залізничний транспорт” ; Статут залізниць України ; основи економіки, організації праці і управління; основи трудового законодавства; Положення про дисципліну працівників залізничного транспорту ; правила внутрішнього трудового розпорядку; положення про робочий час і час відпочинку працівників залізничного транспорту; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки.
Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр або спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією: для магістра — не менше 1 року, спеціаліста — не менше 2 років.