UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник диспетчерської служби

Начальник диспетчерської служби

Завдання та обов’язки. Забезпечує контроль за своєчасним обробленням та відправленням пошти (поштових відправлень та періодичних видань) у філіалі згідно з установленими контрольними термінами обробки, схемами направлення потоків обміну та розкладами руху транспорту під час перевезення пошти. Здійснює постійний контроль за обробленням і відправленням пошти і впроваджує заходи для усунення причин, які викликають уповільнення оброблення пошти та затримку її відправки.

Контролює роботу підрозділів філіалу та виконання контрольних термінів оброблення і відправлення пошти, в разі порушень установлює причини порушень та вживає заходи для їх усунення. Вивчає та аналізує потоки направлення пошти, вносить пропозиції щодо вдосконалення контрольних строків проходження поштових відправлень. Складає плани та звіти про роботу диспетчерського підрозділу. Керує працівниками диспетчерської служби.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази органів управління, методичні, нормативні документи, які стосуються диспетчерського підрозділу; структуру філіалу та перспективи його розвитку; адміністративно-територіальний поділ України; схеми (плани) направлення потоків обміну; контрольні терміни проходження пошти, розклад руху всіх видів транспорту, задіяного на перевезенні пошти; порядок оформлення та ведення виробничої документації; передовий вітчизняний та світовий досвід у галузі оперативного управління виробництвом; основи економіки, організації виробництва; Статут підприємства, основи трудового законодавства.

Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Стаж роботи за професійним спрямуванням: для спеціаліста — не менше 2 років, бакалавра — не менше 3 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору