Завдання та обов’язки. Забезпечує надійну та якісну роботу закріплених за ним технічних засобів поштового зв’язку. Здійснює обслуговування та ремонт засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку відповідно до правил та інструкцій з технічної експлуатації й інших нормативних документів. Розробляє перспективні і річні плани, графіки технічного обслуговування і ремонту закріплених за ним засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку. Здійснює технічний огляд закріплених технічних засобів, аналізує дані щодо простоїв і пошкодження обладнання, розслідує причини їх виникнення, розробляє і впроваджує заходи для усунення цих причин. Контролює своєчасне та якісне виконання планових і позапланових ремонтів закріплених за ним технічних засобів.
Перевіряє дотримання працівниками правил технічної експлуатації засобів механізації та автоматизації, правильне складання технічних паспортів і своєчасне внесення змін у ці паспорти. Провадить інструктаж та навчання технічного персоналу. Контролює стан вимірювальної техніки. Бере участь у прийманні до експлуатації нових і після капітального ремонту засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку. Освоює нову техніку і впроваджує передові методи праці. Виконує дослідні роботи з механізації та автоматизації виробничих процесів, механізації ручних робіт з обробки потоків обміну, внутрішньовиробничого транспортування і контейнерного перевезення пошти.
Бере участь у розгляді раціоналізаторських пропозицій, дає висновки про доцільність їх використання. Надає раціоналізаторам практичну допомогу й організовує впровадження ухвалених пропозицій. Виконує техніко-економічні розрахунки для обїрунтованого впровадження нових засобів механізації та автоматизації. Розробляє необхідну технічну документацію для виконання робіт, пов’язаних із виготовленням, ремонтом, модернізацією, монтажем і експлуатацією нових засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку. Здійснює технічний нагляд за монтажем і наладкою засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку. Бере участь у розгляді технічних проектів і складанні технічних завдань на проектування нових і реконструкцію діючих підрозділів філіалу.
Здійснює контроль за веденням виробничої документації. Забезпечує своєчасність та достовірність первинного обліку та звітних даних. Складає заявки на експлуатаційно-технічні матеріали, запасні частини, інструменти і т. ін. Здійснює контроль за витратами матеріалів. Бере участь у розгляді причин виробничого травматизму, розробляє і впроваджує заходи щодо їх запобігання. Провадить інструктаж і надає допомогу працівникам в освоєнні нової техніки, організовує роботу з підвищення їх технічних знань.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази органів управління; методичні, нормативні та інші керівні документи з питань механізації і автоматизації виробничих процесів поштового зв’язку; перспективи технічного розвитку філіалу, його виробничу і організаційну структуру; правила технічної експлуатації засобів автоматизації і механізації поштового зв’язку; порядок і методи проведення ремонтних робіт; конструктивні особливості, схеми і креслення засобів автоматизації і механізації; порядок ведення виробничої документації; методи пошуку пошкоджень; принцип дії вимірювальних приладів, порядок їх періодичної повірки та ремонту; правила приймання до експлуатації технічних засобів після капітального ремонту та монтажу; порядок складання заявок на обладнання, матеріали, запасні частини і т. ін.; передовий вітчизняний і світовий досвід з питань автоматизації і механізації виробничих процесів поштового зв’язку; основи економіки, наукової організації праці, виробництва та управління; основи трудового законодавства.
Кваліфікаційні вимоги.
Провідний інженер засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку I категорії — не менше 2 років.
Інженер засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст): для магістра — без вимог до стажу роботи; спеціаліста — стаж роботи за професією інженера засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку II категорії — не менше 2 років.
Інженер засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку — не менше 1 року.
Інженер засобів механізації та автоматизації поштового зв’язку: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи.