UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керiвники
  4. Начальник головного управлiння пенсiйного забезпечення

Начальник головного управлiння пенсiйного забезпечення

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю Головного управління пенсійного забезпечення (далі — Головне управління). Забезпечує виконання покладених на Головне управління завдань щодо формування та реалізації державної політики в сфері пенсійного забезпечення та грошової допомоги, а також політики в галузі праці і трудових відносин, виконання актів законодавства, що належать до компетенції Головного управління. Визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників підрозділів у складі Головного управління.

Затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників Головного управління. Подає відповідно до законодавства пропозиції про призначення на посади та звільнення з посад працівників. Визначає політику і стратегію діяльності Головного управління. Бере участь у складанні і реалізації пріоритетних напрямів співробітництва з міністерствами, іншими органами виконавчої влади, громадськими організаціями. Бере участь у підготовці проектів законодавчих і нормативних актів з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги.

Розробляє прогнози, індикативні плани, бюджети з питань, що входять до компетенції Головного управління. Розробляє пропозиції щодо інституційних та організаційних перетворень у сфері діяльності управління. Розробляє проекти актів законодавства з питань пенсійного забезпечення, пропозиції щодо його вдосконалення, пов’язаного з особливими умовами праці. Здійснює організацію перевірок стану справ підвідомчих установ та надає їх працівникам методичну і практичну допомогу. Узагальнює матеріали перевірок щодо пенсійного забезпечення та грошової допомоги, готує керівництву доповідні записки, проекти наказів та розпоряджень.

Виконує завдання вищих офіційних органів. Аналізує та оцінює стан справ у сфері діяльності Головного управління. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи Головного управління, підвищення кваліфікації працівників. Здійснює організацію контролю за веденням діловодства, зберіганням документів і справ. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил і норм охорони праці та протипожежного захисту.

Повинен знати: Конституцію України ; нормативно-правові акти Президента та Уряду України, що визначають державну політику у сфері пенсійного забезпечення; розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність органів соціального захисту з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги; профілюючі дисципліни (залежно від функцій галузі, з якою пов’язана відповідна діяльність); державну мову; акти законодавства, що стосуються діяльності головного управління; практику застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги; соціологію та психологію праці; сучасні методи управління персоналом; основи діловодства; правила роботи на комп’ютері; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж державної служби за фахом на керівних посадах — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 7 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору