UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керiвники
  4. Начальник вiддiлу пенсiй та грошової допомоги

Начальник вiддiлу пенсiй та грошової допомоги

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо застосування чинних законодавчих та нормативних актів при призначенні пенсій та грошової допомоги. Вживає заходів щодо організаційно-методичної роботи, спрямованої на підвищення рівня обслуговування, удосконалення форм та методів контролю щодо призначення пенсій та грошової допомоги в місцевих органах пенсійного забезпечення. Забезпечує у межах своєї компетенції надання необхідної організаційно-методичної та консультативної допомоги підприємствам, організаціям та установам з питань призначення пенсій та грошової допомоги.

Готує оглядові та методичні листи з питань реалізації пенсійного законодавства та підсумків перевірки щодо правильності призначення пенсій та грошової допомоги. Забезпечує належну роботу щодо розгляду листів, заяв, скарг підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що входять до компетенції відділу. Забезпечує підготовку матеріалів для розгляду питань роботи місцевих органів пенсійного забезпечення України, обласних відділів пенсійного забезпечення. Організовує довідково-кодифікаційну роботу у відділі з питань законодавства щодо пенсій та грошової допомоги. Сприяє підвищенню кваліфікації робітників відділу. Подає пропозиції щодо положення та структури відділу, посадових інструкцій працівників відділу.

Подає, відповідно до законодавства, пропозиції про призначення на посади та звільнення з посад працівників відділу. Здійснює контроль за веденням діловодства, зберіганням документів і справ. Забезпечує постійне впровадження сучасних форм і методів виконання робіт у відділі з застосуванням новітніх інформаційних технологій, більш досконалих і ефективних методів роботи. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил і норм охорони праці та протипожежного захисту.

Повинен знати: Конституцію України ; нормативно-правові акти Президента та Уряду України, що визначають державну політику у сфері пенсійного забезпечення; розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність органів соціального захисту з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги; профілюючі дисципліни (залежно від функцій галузі, з якою пов’язана відповідна діяльність); державну мову; акти законодавства, що стосуються діяльності Головного управління; практику застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги; соціологію та психологію праці; сучасні методи управління персоналом; основи діловодства; правила роботи на комп’ютері; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж державної служби за фахом — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 5 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору