UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник управління (самостійного відділу)

Начальник управління (самостійного відділу)

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю управління (самостійного відділу). Забезпечує виконання покладених на управління (самостійний відділ) завдань певного напряму щодо формування та реалізації державної політики у сфері зайнятості, соціального захисту, соціального обслуговування населення, соціально-трудових відносин, виконання актів законодавства, що належать до компетенції Міністерства. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління (самостійного відділу).

Вносить пропозиції щодо структури підрозділів, розробляє посадові інструкції працівників управління (самостійного відділу). Подає відповідно до законодавства пропозиції про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління (самостійного відділу). Визначає політику і стратегію діяльності управління (самостійного відділу). Бере участь у складанні і реалізації державних і регіональних соціальних програм, у підготовці проектів законодавчих і нормативних актів з питань, що входять до компетенції управління. Розробляє прогнози з питань, що входять до компетенції управління. Розробляє пропозиції щодо інституційних та організаційних перетворень у сфері діяльності управління.

Здійснює організацію перевірок стану справ підвідомчих підрозділів та надає їх працівникам методичну і практичну допомогу. Узагальнює матеріали перевірок, готує керівництву доповідні записки, проекти наказів та розпоряджень. Виконує завдання вищих центральних органів виконавчої влади. Аналізує та оцінює стан справ у сфері діяльності управління (самостійного відділу). Вживає необхідних заходів щодо удосконалення організації його роботи, підвищення кваліфікації працівників. Здійснює контроль за веденням діловодства, зберіганням документів і справ.

Повинен знати: Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються діяльності Міністерства; Закон України “Про державну службу” ; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції управління (самостійного відділу); державну політику у відповідній сфері діяльності; особливості сфери діяльності управління (самостійного відділу); основи державного управління; соціально-психологічні основи управління; основи інформатики; відповідні профілюючі дисципліни, залежно від групи функцій державного управління щодо соціального захисту населення; правила роботи на комп’ютері; правила охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст за однією із спеціальностей за профілем роботи). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж державної служби за фахом на керівних посадах — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 7 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору