Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації заходів соціального захисту малозабезпечених громадян стосовно призначення та надання встановлених нормативно-правовими актами субсидій. Контролює цільове використання коштів, призначених на фінансування програми житлових субсидій. Організовує, відповідно до наданої компетенції, розроблення програм, комплексів заходів, пропозицій, інструкцій, рекомендацій, що стосуються питань надання субсидій.
Організовує контроль за правильним застосуванням актів законодавства, що стосуються роботи відділу, нормативно-правових документів підвідомчими установами. Надає інформацію в районні та міські служби субсидій про всі зміни, що відбуваються на загальнодержавному та обласному рівнях у правилах та процедурах, що регулюють програму житлових субсидій. Здійснює організацію проведення перевірок цільового використання бюджетних асигнувань, передбачених для надання населенню субсидій, дотримання підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів для призначення субсидій. Забезпечує розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу в установлені терміни і вживає відповідних заходів.
Організовує збирання, оцінку, аналіз, оброблення, накопичення оперативної, статистичної, нормативно-правової, організаційно-методичної інформації про доходи заявників, правильні розрахунки розміру субсидій, своєчасні перерахування та цільове використання підвідомчими установами коштів, передбачених на виплату житлових субсидій. Організовує створення, експлуатацію та удосконалення відповідної бази даних з використанням поточних комп’ютерних технологій; підготовку відповідних оперативних, аналітичних та статистичних матеріалів і забезпечення ними керівництва управління, органів державної влади.
Організовує роз’яснювальну роботу серед працівників служб субсидій з правильного застосування нормативних та законодавчих актів, що стосуються правильності розрахунку розміру субсидій та призначення житлових субсидій. Організовує проведення семінарів-нарад з працівниками служб субсидій, керівниками комунальних організацій про практику роботи служб та для роз’яснення нових нормативно-правових документів. Організовує підготовку матеріалів для інформування населення про програму житлових субсидій через засоби масової інформації.
Взаємодіє з організаціями та установами, що надають житлово-комунальні послуги з питань, що пов’язані з наданням субсидій. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання відділу. Вживає заходів щодо удосконалення методів організації роботи відділу з використанням сучасних засобів обчислювальної та оргтехніки. Здійснює підбір, раціональну розстановку кадрів, сприяє підвищенню кваліфікації працівників; вживає заходів щодо використання більш досконалих і ефективних методів роботи. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників відділу.
Визначає функціональні обов’язки фахівців відділу. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання. Затверджує структуру та штатний розпис, а також положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників. Здійснює контроль за веденням діловодства, зберіганням документів і справ. Виконує завдання начальника управління. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил охорони праці та протипожежного захисту.
Повинен знати: Конституцію України ; Закон України “Про державну службу” ; акти законодавства, що стосуються соціальних виплат, грошових допомог і житлових субсидій; розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність відділу; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції відділу; основи управління, права, економіки; державну мову; правила експлуатації комп’ютерної, обчислювальної та організаційної техніки; правила охорони праці та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст за однією із спеціальностей за профілем роботи). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж державної служби за фахом на керівних посадах — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 5 років.