Посадові обов’язки. Бере участь у виконанні покладених на управління завдань щодо виконання документів органів державної влади, рішень колегії, наказів Міністра. Веде щоденний прийом відвідувачів разом з відповідальним черговим, який здійснює прийом за графіком, що затверджений начальником управління. Несе відповідальність за належний прийом відвідувачів в управлінні. Веде облік громадян, які звернулися на особистий прийом в управління шляхом заповнення карток установленого зразка.
У роботі взаємодіє з усіма відділами та фахівцями управління. З метою оперативного та належного прийому громадян має право залучати на прийом фахівців відділів управління для надання відповідної інформації. Своєчасно передає фахівцям відділів управління для розгляду контрольні картки, прийняті під час прийому громадян. Контролює розгляд виконавцями контрольних карток прийому в установлені строки. Щоквартально проводить аналіз особистого прийому громадян як по відділах управління, так і по підвідомчих установах.
По закінченню календарного року готує та направляє оглядовий лист з аналізом особистого прийому громадян в управлінні в усі підвідомчі установи. Забезпечує протягом календарного року облік і зберігання карток прийому та письмових відповідей виконавців за рішеннями, що були прийняті відповідальним черговим на прийомі, наступне їх передавання на зберігання в загальний відділ управління. Додержується правил охорони праці та протипожежного захисту.
Повинен знати: Конституцію України ; Закон України “Про державну службу” ; акти законодавства, розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність відділу; профілюючі дисципліни (залежно від функцій галузі, з якою пов’язана відповідна діяльність); практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції відділу; організацію обслуговування непрацездатних та малозабезпечених громадян, ветеранів війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей, одиноких матерів; основи діловодства; державну мову; правила експлуатації комп’ютерної, обчислювальної та організаційної техніки; правила охорони праці та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги.
Провідний фахівець із прийому громадян: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст за однією із спеціальностей за профілем роботи) та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді фахівця I категорії — не менше 1 року або стаж роботи на посаді фахівця із прийому громадян I категорії — не менше 3 років.
Фахівець із прийому громадян I категорії: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації; для магістра — без вимог до стажу роботи; для спеціаліста — стаж роботи на посаді фахівця із прийому громадян II категорії — не менше 2 років, для бакалавра — не менше 3 років.
Фахівець із прийому громадян II категорії: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації; для спеціаліста — без вимог до стажу роботи; для бакалавра — стаж роботи на посаді фахівця із прийому громадян не менше 2 років.
Фахівець із прийому громадян: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр) без вимог до стажу роботи.