Завдання та обов’язки. Організовує роботу працівників відділу з щомісячного виставляння рахунків споживачам теплової енергії. Забезпечує своєчасне надходження доходів від реалізації теплової енергії. Веде ділове листування з підприємствами-боржниками стосовно ліквідації заборгованості за теплову енергію. Готує матеріали в арбітражний суд щодо підприємств-боржників, репрезентує підприємство в арбітражному суді. Аналізує виконання плану доходів від реалізації теплової енергії, готує пропозиції щодо зміцнення фінансової дисципліни.
Здійснює роз’яснювальну роботу серед споживачів (особисто чи по телефону), інформує їх про розміри теплоспоживання та про установлені тарифи на теплову енергію. Розглядає разом зі службами підприємства скарги та претензії споживачів до якості обслуговування, вживає заходів щодо їх усунення. Забезпечує своєчасне складання і подання установленої звітності. Керує роботою працівників відділу.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази органів вищого рівня; методичні, нормативні та інші керівні матеріали щодо користування тепловою енергією; економіку, організацію виробництва та праці; організацію планової роботи на підприємстві, форми обліку та звітності; основи трудового законодавства; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією: для спеціаліста — не менше 2 років, для бакалавра — не менше 3 років.