UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Фахівці
  4. Диспетчер диспетчерської служби керування

Диспетчер диспетчерської служби керування

Завдання та обов’язки. Наглядає за справністю інженерного обладнання житлового фонду; приймає, реєструє, передає за призначенням для виконання заяви мешканців про несправність обладнання житлового фонду, організовує за цими заявками виконання робіт. Веде облік і контролює хід профілактичних оглядів робітниками ремонтної групи інженерного обладнання домоволодінь. Вживає заходів щодо негайного виклику відповідних служб у разі аварій, пожеж, нещасних випадків та інших надзвичайних обставин та інформує про ці пригоди і вжиті заходи районну (міську) диспетчерську службу, керівництво житлової організації та вищі організації. Знімає показання приладів, контролює роботу систем інженерного обладнання, контролює витрати води, електроенергії та вживає необхідних заходів щодо усунення виявлених несправностей.

Вживає заходів щодо оповіщення мешканців про термін проведення робіт з ремонту і налагодження інженерного обладнання будинків у разі перебоїв у постачанні води, газу, електроенергії, тепла. Сповіщає посадові особи за сигналом громадської оборони. Збирає інформацію про температуру теплоносія, тиск води в мережі, стан ліфтового та іншого інженерного обладнання. Перед початком зміни оглядає апаратуру та прилади диспетчерського пункту, перевіряє роботу систем диспетчеризації, наявність і причини невиконання заявок, вживає заходів щодо негайного їх виконання. Веде журнал обліку робіт та іншу документацію, установлену для диспетчерської служби.

Повинен знати: будову і правила експлуатації системи диспетчеризації, інженерного обладнання; розташування будинків, інженерних комунікацій, сантехнічного та електрообладнання, що перебувають на обслуговуванні житлової організації; накази, розпорядження органів вищого рівня, нормативні документи щодо утримання та експлуатації житлового фонду; адреси та номери телефонів опорних пунктів з обслуговування ліфтів, систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, газового господарства, спеціальних аварійних служб, пожежної охорони, медичної допомоги, районного відділу міліції, керівного складу житлової організації; правила охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи або професійно-технічна освіта та стаж роботи в організації — не менше 1 року.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору