Завдання та обов’язки. Забезпечує технічно справний стан рухомого складу і випуск його на лінію згідно з планом випуску. Керує роботами з технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. Забезпечує своєчасне відправлення спецмашин на технічне обслуговування і поточний ремонт, контролює своєчасність і якість виконання робіт. Оформлює документи для здавання в ремонт і приймання спецмашин з ремонту. Керує випуском спецмашин на лінію, виявляє причини затримок і вживає заходів щодо їх усунення. Забезпечує належну збереженість справних машин та майна автоколони, а також машин, які чекають ремонту і перебувають на тривалому збереженні.
Вживає заходів щодо своєчасного надання технічної допомоги машинам на лінії. Знімає з лінії спецмашини (за погодженням з начальником автоколони), які не відповідають вимогам правил технічної експлуатації. Контролює використання рухомого складу за призначенням, технічний стан спецмашин, що повернулись з лінії в гараж. Вимагає від водія встановлення автомобіля на певному місці, закріпленому за ним на автостоянці автоколони. Забезпечує дотримання правил і норм охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Повинен знати: будову, призначення і конструктивні особливості рухомого складу, причепів, спецобладнання; технологію та організацію технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу; правила технічної експлуатації автотранспорту; Правила дорожнього руху ; засоби і методи контролю за технічним станом рухомого складу; установлені форми обліку та звітності; порядок оформлення технічної документації і вимоги до якості виконання технічного обслуговування і поточного ремонту; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією в системі автотранспорту: для спеціаліста — не менше 2 років, для бакалавра — не менше 3 років.