Завдання та обов’язки. Виконує художньо-оформлювальні роботи в різній техніці виконання із застосуванням різноманітних матеріалів: стендова реклама, панно, плакати та афіші, буклети, підготовка образотворчих матеріалів до періодичних видань рекламного характеру та інших інформаційних видань. Складає і оформлює тематичні художні виставки, виготовляє оригінали і макети для випуску друкованої реклами. Бере участь у перегляді нових вистав (програм) і визначає образотворчі способи їх реклами.
Повинен знати: основи перспективи, кольорознавства, креслення; закони композиції; способи виконання різних оформлювальних робіт; властивості застосовуваних матеріалів і фарбників; способи складання фарб різних кольорів та їх застосування у рекламі.
Кваліфікаційні вимоги. Базова вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр, молодший спеціаліст); для бакалавра — без вимог до стажу роботи, молодшого спеціаліста — підвищення кваліфікації та стаж аналогічної за характером роботи не менше 3 років.