Завдання та обов’язки. Організує прийом та обслуговування глядачів (перевіряє на вході квитки, допомагає глядачам знайти та зайняти місця у залі для глядачів). Чергує у залі для глядачів під час проведення вистав (програм). Забезпечує дотримання глядачами встановленого порядку в залі для глядачів та фойє. Стежить за дотриманням чистоти у залі для глядачів. Реалізує рекламну продукцію. Виконує окремі доручення адміністратора, якому безпосередньо підпорядкований.
Повинен знати: положення, інструкції та інші нормативні документи, що регламентують режим роботи театрально-видовищного підприємства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту і виробничої санітарії.
Кваліфікаційні вимоги.
Старший контролер квитків: повна загальна середня освіта, підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією контролера квитків не менше 2 років.
Контролер квитків: повна загальна середня освіта та одержання професії безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи.