UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керiвники
  4. Заступник начальника головного управлiння, управлiння (самостiйного вiддiлу, служби) охорони здоров’я мiсцевої державної адмiнiстрацiї

Заступник начальника головного управлiння, управлiння (самостiйного вiддiлу, служби) охорони здоров’я мiсцевої державної адмiнiстрацiї

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю головного управління, управління (самостійного відділу, служби) в галузі охорони здоров’я у порядку делегованих йому начальником головного управління, управління (самостійного відділу, служби) повноважень та в разі відсутності керівника за його дорученням виконує його обов’язки.

Забезпечує ефективне виконання закріплених за ним напрямів діяльності головного управління, управління (самостійного відділу, служби) щодо реалізації державної політики в сфері охорони здоров’я в межах делегованих йому повноважень і компетенцій; визначає ступінь відповідальності керівників підрозділів у складі головного управління, управління (самостійного відділу, служби); організовує розробку проектів законодавчих і нормативних актів, програм, що належать до компетенції головного управління, управління (самостійного відділу, служби); контролює виконання законодавчих та нормативних актів, розпоряджень (наказів) керівників Міністерства охорони здоров’я України; здійснює аналіз стану та тенденції розвитку охорони здоров’я, ходу виконання державних програм діяльності головного управління, управління (самостійного відділу, служби) та приймає відповідні рішення щодо усунення недоліків і закріплення позитивних тенденцій; планує, регулює та контролює ефективну взаємодію головного управління, управління (самостійного відділу, служби) з іншими структурними підрозділами органів державної влади, громадськими об’єднаннями та науковими організаціями при розв’язанні питань, що стосуються діяльності головного управління, управління (самостійного відділу, служби); організовує роботу з добору, розстановки і використання медичних кадрів, забезпечує своєчасне підвищення їх кваліфікації; забезпечує захист державної таємниці у напрямах діяльності головного управління, управління (самостійного відділу, служби).

Повинен знати: Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевого органу виконавчої влади, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток галузі охорони здоров’я; основи медичного і трудового права; концепцію розвитку охорони здоров’я населення України; основи міжнародного та європейського законодавства з питань охорони здоров’я; практику застосування законодавства в межах своєї компетенції; основи державного управління; практику застосування чинного Законодавства; основи організації роботи та технологію процесу управління; економічні основи управління охороною здоров’я, демографічну ситуацію в регіоні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я; технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв’язку; передові інформаційні та Iнтернет технології, сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом, методи її аналізу та узагальнення.

Квалiфiкацiйнi вимоги Повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”, післядипломна спеціалізація за фахом “Організація управління охороною здоров’я”. Вища кваліфікаційна категорія за лікарською спеціальністю та за фахом “Організація і управління охороною здоров’я”. Стаж роботи за лікарською спеціальністю та за фахом “Організація і управління охороною здоров’я” для заступника начальника головного управління, управління - не менше 8 років; для заступника начальника самостійного відділу, служби зазначений стаж; - відповідно не менше 7 та 5 років. Стажування в органах управління вищого рівня.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору