UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник Управління контролю у відповідній сфері

Начальник Управління контролю у відповідній сфері

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, планує та організовує його роботу. Забезпечує своєчасне та якісне виконання покладених на управління завдань з реалізації державної політики щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Розподіляє обов’язки між працівниками управління, забезпечує розробку та погоджує посадові інструкції працівників управління. Бере участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, окремих положень комплексних державних програм з питань, що належать до компетенції управління. Забезпечує ведення та складання звітності про контрольно-ревізійну роботу управління, її достовірність.

Аналізує стан і тенденції здійснення внутрішнього фінансового контролю у підконтрольній управлінню сфері за напрямками та показниками його роботи, вживає необхідних заходів для удосконалення цієї роботи. Забезпечує здійснення аналізу стану дотримання господарюючими суб’єктами фінансової дисципліни, готує та вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо інформування про його результати Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Організовує підготовку відповідних аналітичних матеріалів щодо фактів неефективного та нецільового витрачання державних фінансових ресурсів та подає керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо заходів, спрямованих на запобігання таким фактам у подальшому.

Регулює роботу управління щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами апарату ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та правоохоронними органами при виконанні покладених на управління завдань. Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції управління; за результатами їх розгляду вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо вжиття відповідних заходів згідно з чинним законодавством. Готує і подає керівництву ГоловКРУ інформацію для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції управління.

Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти інтереси ГоловКРУ у відносинах з органами виконавчої та законодавчої влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, а також у судах та господарських судах з питань, що належать до компетенції управління. У встановленому порядку отримувати від інших структурних підрозділів апарату ГоловКРУ та регіональних КРУ, органів виконавчої влади, правоохоронних органів, органів самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи з питань, що стосуються діяльності управління і наданих йому повноважень. Приймати від працівників управління матеріали ревізій і перевірок, у встановленому порядку вносити керівництву ГоловКРУ обґрунтовані пропозиції щодо необхідності їх доопрацювання або скасування.

Перевіряти якість складання працівниками управління протоколів про адміністративні правопорушення та візувати їх. За дорученням керівництва ГоловКРУ вивчати та аналізувати звіти, інші документи щодо діяльності органів ДКРС усіх рівнів з питань, що належать до компетенції управління. У межах своїх повноважень давати працівникам управління доручення, обов’язкові для виконання. Вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо вдосконалення організації роботи управління, ГоловКРУ та регіональних КРУ. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Брати участь у нарадах, семінарах та “круглих столах”, інших заходах з питань, що належать до компетенції управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору