UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник Управління організаційної роботи

Начальник Управління організаційної роботи

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов’язки між структурними підрозділами, що входять до складу управління, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує ефективне виконання покладених на управління завдань щодо організації роботи органів ДКРС з реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю, організації планування контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, забезпечення своєчасного збору оперативної інформації та статистичної звітності про результати роботи органів ДКРС, інформаційного забезпечення керівництва ГоловКРУ з цих питань для подальшого інформування керівництва органів законодавчої та виконавчої влади з питань контрольно-ревізійної роботи.

Організаційно забезпечує діяльність колегії ГоловКРУ, бере участь у підготовці матеріалів до колегії ГоловКРУ. Організовує контроль за додержанням структурними підрозділами ГоловКРУ термінів, повноти та якості виконання завдань актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, а також всебічну взаємодію із структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України, з депутатськими фракціями, групами та позафракційними депутатами у Верховній Раді України. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Формує та погоджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників управління, складає плани роботи управління та здійснює контроль за їх виконанням.

Бере участь у розробці проектів законодавчих та нормативно-правових актів з питань державного фінансового контролю. Визначає напрями діяльності управління з метою реалізації політики та стратегії діяльності ДКРС. Здійснює аналіз стану організації органами ДКРС державного фінансового контролю та готує відповідні пропозиції щодо його удосконалення. Організовує узагальнення досвіду проведення ревізій, перевірок, вносить пропозиції щодо його поширення в органах ДКРС. Досліджує негативні тенденції в проведенні контрольних заходів, вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо їх усунення. Здійснює організаційні заходи щодо координації роботи та взаємодії ГоловКРУ з іншими державними органами виконавчої влади (з Рахунковою палатою, Державним казначейством, Державною податковою адміністрацією України, іншими контролюючими органами, а також з міністерствами, державними комітетами, іншими центральними органами виконавчої влади).

Виконує за дорученням керівництва ГоловКРУ завдання, отримані від центральних органів виконавчої влади вищого рівня, готує керівництву ГоловКРУ тези виступів на засіданнях Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, колегіях Міністерства фінансів України та ГоловКРУ стосовно діяльності ДКРС, доповідні записки, проекти наказів та розпоряджень. Здійснює організаційно-методичне керівництво роботою відділів організаційної роботи КРУ в регіонах з питань, що входять до компетенції управління, організовує та проводить наради і семінари з їх керівниками. Організовує роботу по формуванню та затвердженню річного Плану основних напрямів контрольно-ревізійної роботи та піврічних планів ГоловКРУ та КРУ в регіонах. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників.

Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти ГоловКРУ в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до компетенції управління. Використовувати інформацію загального, а в окремих випадках і службового користування, яка є в розпорядженні ГоловКРУ та КРУ в регіонах, користуватися технічними засобами та здійснювати заходи організаційно-розпорядчого характеру щодо отримання інформації, яка необхідна для виконання завдань, поставлених перед управлінням. Вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо удосконалення роботи органів ДКРС з питань, що належать до компетенції управління. У межах своєї компетенції давати доручення та вказівки, обов’язкові для виконання, працівникам управління, керівникам відділів організаційної роботи КРУ в регіонах. Здійснювати перевірку роботи органів ДКРС у межах наданих повноважень. Брати участь у проведенні нарад, семінарів, “круглих столів” з питань, що належать до компетенції управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; методи контролю виконання рішень та доручень; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору