UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю

Начальник Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов’язки між структурними підрозділами, що входять до складу управління, та його працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо нормативно-методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, здійснення заходів щодо взаємодії з ними з питань внутрішнього фінансового контролю. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління.

Розподіляє планові та позапланові завдання між відділами та працівниками управління. Формує та погоджує положення про відділи та посадові інструкції працівників управління. Визначає напрями роботи управління з метою реалізації політики та стратегії діяльності органів ДКРС. Складає план роботи управління та контролює його виконання, бере участь у розробці планів роботи ГоловКРУ, організує роботу з погодження ГоловКРУ планів контрольно-ревізійної роботи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади. Організовує та бере участь у розробці проектів законодавчих та нормативно-правових актів, нормативно-методологічних та інших нормативних документів з питань державного фінансового контролю, спільно з Юридичним відділом здійснює їх супроводження.

Здійснює аналіз стану нормативно-методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та якості проектів нормативно-правових актів, підготовлених іншими управліннями та відділами ГоловКРУ. У межах компетенції забезпечує організаційно-методичне керівництво роботою начальників відділів організаційної роботи КРУ в регіонах та підрозділів внутрішнього фінансового контролю, координацію з питань контрольно-ревізійної роботи, взаємодію та обмін інформацією з іншими підрозділами ГоловКРУ, іншими державними органами. Готує проекти рішень ГоловКРУ та інформацію керівництву ГоловКРУ, іншим державним органам за напрямами діяльності управління.

Організовує розгляд професійної відповідності кандидатів на посади керівників контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади при погодженні ГоловКРУ їх кандидатур відповідно до встановленого порядку. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності.

Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти ГоловКРУ та управління в органах виконавчої та законодавчої влади та інших організаціях з питань, що належать до компетенції управління; користуватися інформацією та технічними засобами, які є в ГоловКРУ, та в установленому порядку здійснювати організаційно-розпорядчі заходи щодо отримання від органів виконавчої влади та інших організацій інформації, необхідної для виконання завдань, поставлених перед управлінням; організовувати у межах наданих повноважень ділове листування з органами виконавчої влади та іншими організаціями з питань, віднесених до компетенції управління; давати працівникам управління обов’язкові до виконання вказівки та доручення; надавати в установленому в ГоловКРУ порядку інформацію, матеріали і документи управлінням та самостійним відділам ГоловКРУ, органам виконавчої влади та іншим організаціям; вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо удосконалення діяльності органів ДКРС з питань, що належать до компетенції управління; організовувати та проводити наради і семінари з керівниками контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та відділів організаційної роботи КРУ в регіонах у межах повноважень управління; брати участь в нарадах, семінарах, “круглих столах” з питань, що належать до компетенції управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного або юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору