UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Заступник начальника контрольно-ревізійного Управління

Заступник начальника контрольно-ревізійного Управління

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює у межах наданих йому начальником КРУ повноважень керівництво діяльністю управління. У разі відсутності начальника КРУ виконує його обов’язки та несе відповідальність за результати роботи управління відповідно до розподілу обов’язків між начальником управління та його заступниками. У межах наданих йому повноважень забезпечує ефективне виконання закріплених за ним напрямів роботи управління щодо реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю, координує роботу відповідних структурних підрозділів управління щодо виконання ними покладених на них завдань та функцій. Затверджує посадові інструкції працівників структурних підрозділів управління, роботу яких він координує.

Погоджує положення про ці підрозділи. Визначає ступінь відповідальності працівників структурних підрозділів управління в межах наданих йому повноважень. Здійснює в межах своїх повноважень розгляд та/або приймання ревізійних матеріалів, у порядку, передбаченому чинним законодавством, застосовує до об’єктів контролю фінансові санкції, а до їх керівників та відповідальних осіб — адміністративні стягнення за вчинені правопорушення. У межах компетенції органів ДКРС забезпечує ефективну координацію роботи та взаємодію підрозділів апарату управління та підпорядкованих йому територіальних контрольно-ревізійних підрозділів, роботу яких він координує, з місцевими органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими контролюючими органами, а також надання організаційно-методичної допомоги територіальним підрозділам внутрішнього фінансового контролю та іншим державним органам в установленому законодавством порядку.

Контролює виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів, розпорядчих документів Міністерства фінансів України та ГоловКРУ в межах наданих йому повноважень та компетенції. Виконує доручення начальника управління, готує доповідні записки, проекти наказів та розпоряджень з питань, що стосуються його компетенції. У межах наданих повноважень аналізує стан і тенденції організації та результатів здійснення державного фінансового контролю у відповідному регіоні; контролює хід виконання планових завдань, централізованих доручень ГоловКРУ, звернень місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів; приймає відповідні рішення в межах своєї компетенції.

Готує та вносить начальникові управління пропозиції щодо вдосконалення роботи управління. Організовує і контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками структурних підрозділів управління, роботу яких він координує, звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити народних депутатів та депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції управління, в межах своїх повноважень приймає за ними відповідні рішення згідно з чинним законодавством або вносить пропозиції начальникові управління за результатами їх розгляду. Проводить роботу з підвищення кваліфікації працівників управління.

У межах своїх повноважень, за погодженням з начальником КРУ, інформує громадськість через засоби масової інформації про результати контролю за дотриманням фінансової дисципліни в регіоні та вжиті до її порушників заходи. Вносить у межах своїх повноважень пропозиції начальникові КРУ щодо своєчасного заміщення вакансій, призначення на посади, звільнення з посад працівників управління, їх заохочення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державної, комерційної та службової таємниць у закріплених за ним напрямах діяльності управління відповідно до законодавства; контролює дотримання працівниками управління трудової та виконавської дисципліни, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. У межах наданих начальником КРУ повноважень: давати дозвіл на проведення в порядку, визначеному законодавством, контрольних заходів, у тому числі зустрічних перевірок; вносити начальникові КРУ пропозиції щодо залучення на договірних засадах кваліфікованих фахівців територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних цільових фондів, підприємств, установ та організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок; звертатися в разі необхідності до інших органів державного контролю з питань проведення спільних та одночасних перевірок у межах повноважень управління, визначених законодавством; представляти інтереси управління з питань, що належать до його компетенції, у відносинах з органами виконавчої влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, а за дорученням начальника — у судах та господарських судах.

Робити запити до відповідних органів, банківських установ, підприємств, установ та організацій та отримувати від них інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань та функцій. У встановленому законодавством порядку притягувати винних осіб до адміністративної відповідальності. Порушувати перед відповідними органами питання про притягнення до встановленої законодавством відповідальності керівників та посадових осіб об’єктів, що ревізувалися або перевірялися, за допущені порушення фінансової дисципліни або про застосування санкцій, передбачених Бюджетним кодексом України до таких об’єктів за допущені бюджетні правопорушення. У межах своєї компетенції вести ділове листування з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, фінансовими і контролюючими органами, підприємствами, установами та організаціями, а також проводити особистий прийом громадян з питань, що належать до сфери діяльності управління. Здійснювати перевірки органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Брати участь у нарадах, семінарах, “круглих столах”, інших заходах з питань, що належать до компетенції управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, політології, управління персоналом та ринку праці; основні показники соціально-економічного розвитку відповідного регіону; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 2 років або стаж роботи у державній службі на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років. Досвід роботи щодо управління персоналом. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору