UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник відділу контролю у відповідній сфері

Начальник відділу контролю у відповідній сфері

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво роботою відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Несе відповідальність за своєчасне та якісне виконання відділом покладених на нього завдань та функцій щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері. Вживає заходів щодо забезпечення ефективної роботи працівників відділу, визначає ступінь їх відповідальності. Формує план роботи відділу та подає його на затвердження керівництву управління. Організовує, а в окремих випадках очолює ревізійні групи або бере участь у проведенні контрольних заходів на об’єктах контролю відповідної сфери.

Приймає та розглядає підготовлені за результатами контрольних заходів матеріали, вживає необхідних заходів для забезпечення повної їх реалізації. Перевіряє якість складання працівниками відділу протоколів про адміністративні правопорушення; візує проекти документів, які готуються відділом та подаються на підпис керівництву управління. Інформує керівництво управління про необхідність одержання від Національного банку України та його установ, комерційних банків, органів Державного казначейства України, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування необхідних відомостей, копій документів, довідок про банківські операції та залишки коштів на рахунках об’єктів, що ревізуються або перевіряються, інших документів та матеріалів, необхідних для виконання покладених на відділ завдань і повноважень.

Вносить керівництву управління пропозиції щодо: усунення причин і умов, які призвели до порушень та зловживань у фінансово-економічній діяльності на об’єктах контролю та запобігання їм у подальшому; зупинення і відновлення відповідно до законодавства видаткових операцій за рахунками в установах банків та інших фінансових установах; застосування відповідно до законодавства до підприємств, установ, організацій та інших суб’єктів господарювання фінансових санкцій; залучення кваліфікованих фахівців територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних цільових фондів, підприємств, установ та організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок.

Ініціює перед керівництвом управління питання про вжиття заходів щодо визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства та стягнення у доход держави коштів, отриманих за незаконними угодами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства. Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами апарату управління з питань, що стосуються діяльності відділу. Забезпечує координацію роботи відділу з територіальними контрольно-ревізійними підрозділами, підрозділами внутрішнього фінансового контролю; бере участь у проведенні перевірок їх роботи з питань, що віднесені до компетенції відділу; організовує надання методичної допомоги зазначеним підрозділам.

За дорученням керівництва розглядає особисто або організовує та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів та депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції відділу; вносить пропозиції щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду. Забезпечує складання звітності про контрольно-ревізійну роботу та її достовірність. Аналізує стан і тенденції здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері в регіоні, вносить пропозиції керівництву управління щодо його вдосконалення.

Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу. Вносить пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, преміювання, встановлення надбавок, включення до кадрового резерву, проведення стажування, надання відпусток. За дорученням начальника управління готує матеріали для засобів масової інформації про результати здійснення контролю у відповідній сфері за додержанням фінансової дисципліни.

Організовує навчання та підвищення кваліфікації працівників відділу. Забезпечує дотримання працівниками відділу трудової та виконавської дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку. Здійснює контроль за веденням діловодства у відділі, формуванням ревізійних справ, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Організовує в межах своїх повноважень роботу щодо забезпечення охорони державної, комерційної та службової таємниці у відділі. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти інтереси управління в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах, організаціях, судах та господарських судах з питань, що належать до компетенції відділу. Вивчати та аналізувати плани, матеріали контрольних заходів, звіти, інші документи підрозділів управління з питань, що належать до компетенції та сфери діяльності відділу, вносити пропозиції керівництву управління щодо внесення до них змін і доповнень. Вносити пропозиції керівництву управління щодо вдосконалення роботи відділу та управління. У межах своєї компетенції давати працівникам відділу доручення, обов’язкові для виконання.

У необхідних випадках у встановленому порядку вносити керівництву пропозиції щодо доопрацювання або скасування матеріалів контрольних заходів, проведених працівниками відділу та територіальних контрольно-ревізійних підрозділів у межах компетенції відділу. Здійснювати перевірки територіальних контрольно-ревізійних підрозділів, підпорядкованих управлінню, з питань, що належать до компетенції відділу, а також перевірки органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Брати участь у нарадах, семінарах та “круглих столах”, інших заходах з питань, що належать до компетенції відділу.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права та управління персоналом; основні показники соціально-економічного розвитку відповідного регіону; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору