UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник підвідділу у складі контрольно-ревізійного відділу /КРВ/

Начальник підвідділу у складі контрольно-ревізійного відділу /КРВ/

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво роботою підвідділу у межах наданих йому начальником відділу повноважень, розподіляє обов’язки між працівниками підвідділу та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на підвідділ завдань щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері. Планує роботу підвідділу та бере участь у плануванні роботи відділу. Формує ревізійні групи, погоджує їх персональний склад та кандидатури їх керівників з начальником відділу.

Розглядає підготовлені керівниками ревізійних груп програми проведення контрольних заходів та подає їх на затвердження начальникові відділу. Контролює хід проведення ревізій і перевірок, надає працівникам необхідну організаційно-методичну допомогу. Очолює особисто ревізійні групи або включається до їх складу. Аналізує матеріали контрольних заходів, готує висновки, вносить пропозиції начальникові відділу щодо якості матеріалів контрольних заходів, усунення виявлених недоліків та порушень, відшкодування збитків, застосування до об’єктів контролю та їх посадових осіб фінансових та інших санкцій відповідно до законодавства. Перевіряє якість складання працівниками підвідділу протоколів про адміністративні правопорушення та подає їх на розгляд начальникові відділу. З

дійснює контроль за повнотою виконання керівниками та посадовими особами об’єктів контролю обов’язкових до виконання вимог щодо усунення виявлених недоліків та порушень. Узагальнює результати проведених підвідділом ревізій і перевірок та особисто готує за результатами інформації начальникові відділу для вжиття необхідних заходів. Забезпечує ведення обліку результатів проведених підвідділом контрольних заходів, складання звітності про контрольно-ревізійну роботу та її достовірність. Вживає заходів для забезпечення ефективності роботи працівників підвідділу, а також щодо підвищення їх кваліфікації.

За дорученням начальника відділу розглядає або контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками підвідділу звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ і організацій, а також звернень та запитів народних депутатів та депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції відділу; вносить керівництву відділу пропозиції щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду. Забезпечує дотримання працівниками трудової та виконавської дисципліни, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією. Організовує в межах своїх повноважень роботу щодо забезпечення охорони державної, комерційної та службової таємниці у підвідділі.

Має право. За дорученням начальника представляти відділ у структурних підрозділах управління, місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що стосуються його повноважень. Здійснювати перевірки органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. У межах своєї компетенції давати працівникам підвідділу доручення, обов’язкові для виконання. Вносити пропозиції начальникові відділу щодо вдосконалення роботи відділу, преміювання працівників підвідділу, притягнення їх до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, переміщення по службі, проведення стажування, надання відпусток. За дорученням начальника відділу брати участь у нарадах, семінарах та “круглих столах”, інших заходах з питань, що належать до компетенції підвідділу.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права та управління персоналом; основні показники соціально-економічного розвитку відповідного регіону; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору