Завдання та обов’язки. Здійснює пуск та в разі потреби зупинку ліфтів, стежить за справністю їх роботи. Відповідає на виклики пасажирів, що знаходяться в кабіні ліфта. У разі затримання пасажирів у кабіні ліфта з’ясовує причини зупинки і дає їм необхідні роз’яснення щодо правил користування ліфтом. Вживає заходів щодо усунення несправностей у роботі ліфта. Заповнює журнал приймання і здавання зміни. Стежить за справністю диспетчерського пульта і двостороннього зв’язку.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали щодо диспетчерського обслуговування ліфтів, будову диспетчерського пульта й правила експлуатації обслуговуваних ліфтів, основи організації праці, трудового законодавства.
Кваліфікаційні вимоги. Повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи.