Агент з організації обслуговування авіаперевезень (пасажирських)
Завдання та обов'язки. Виконує роботу з обслуговування пасажирських та поштово-вантажних перевезень. Здійснює оформлення відповідних документів, розглядає скарги та претензії. Приймає та передає інформацію. Складає встановлену документацію та звітність.
Повинен знати: Повітряний кодекс України; основні положення трудового законодавства, накази, інструкції та інші організаційно-розпорядчі документи Міністерства транспорту, Укравіатрансу, авіапідприємства, що регламентують організацію пасажирських та поштово-вантажних перевезень; технологію та організацію робіт, що виконуються; економіку та географію повітряного транспорту та регіону, що обслуговується, розклад руху та добовий план польотів; правила ведення актово-претензійної роботи; основні положення Єдиної державної системи діловодства; основи психології, етики, наукової організації праці та управління виробництвом; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Неповна вища освіта (молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта та професійна підготовка за встановленою програмою.
У разі роботи з іноземними пасажирами - знання іноземної мови в обсязі, передбаченому програмою спеціальної підготовки.
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ (ПАСАЖИРСЬКИХ)
Завдання та обов'язки. Виконує реєстрацію авіаквитків, оформлення перевезення та приймання-передавання багажу; догляд пасажирів, їх багажу та ручної поклажі; бронювання місць для трансферних пасажирів, здійснення диспетчерського супроводження групових перевезень. Супроводжує пасажирів під час руху по перону пішки або на автотранспорті. Зустрічає пасажирів, що прилетіли, перевіряє документи, здійснює посадку у літак, автобус пасажирів, що вилітають. Здійснює оформлення встановленої документації. Проводить підсумки щодо виконаних операцій, приймає та передає встановлену інформацію в суміжні служби. Видає довідки з питань авіаційних перевезень. Розглядає скарги та претензії з питань перевезення пасажирів та багажу. Виконує розслідування порушень встановленого порядку обслуговування пасажирів, втрат, розкрадання та пошкодження багажу під час перевезення повітряним транспортом. Організовує та здійснює за допомогою автоматизованих інформаційних систем (та без їх застосування) пошук багажу, що не надійшов до місця призначення. Оформлює комерційні акти та претензійні заяви. Готує проекти рішень з приводу претензій для претензійної комісії. Дотримується вимог режиму та забезпечення безпеки польотів. Проводить інформаційну та іншу необхідну роботу з іноземними пасажирами. Здійснює обслуговування трансферних та транзитних пасажирів під час авіаційних перевезень.
АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ (ПОШТОВО-ВАНТАЖНИХ)
Завдання та обов'язки. Інформує і консультує вантажовідправників з питань повітряних перевезень і застосування авіатарифів. Підготовляє інформацію про наявність поштових відправлень та вантажів для перевезення повітряним транспортом за напрямками та аеропортами. Виконує облік замовлень на перевезення поштових відправлень та вантажів та їх фактичної наявності до перевезення. Здійснює приймання на склад поштових відправлень і вантажів, прийнятих до перевезення повітряним транспортом, перевіряє наявність і правильність оформлення відповідних документів. Контролює комплектування поштових відправлень та вантажів за напрямками або на рейс. Здійснює підбір документів на поштові відправлення і вантажі згідно із часом приймання та терміновістю за категоріями, своєчасне доставляння перевізних документів на оброблення. Приймає та передає інформацію у суміжні служби. Перевіряє стан упаковки, наявність поштових відправлень, маркування та встановлює факт крадіжки, бере участь у складанні акта. Розглядає скарги та претензії з приводу перевезення поштових відправлень та вантажів. Здійснює розслідування претензій, що стосуються втрат, відправлень не за тим напрямом та пошкодження поштових відправлень та вантажу під час їх перевезення повітряним транспортом. Здійснює за допомогою автоматизованих систем (та без їх застосування) розшук багажу та поштових відправлень, що не надійшли до місця призначення. Оформлює претензійні заявки, готує проекти рішень щодо претензій для претензійної комісії. Складає установчу документацію та звітність. Контролює стан збереження, складування, та зберігання вантажу на складі, правильне оформлення журналів, обліку руху вантажів.