UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Завідувач відділу видавництва, маркетингового

Завідувач відділу видавництва, маркетингового

Завдання та обов'язки. Організовує розроблення коротко- та довготермінової стратегії маркетингової діяльності видавництва, орієнтує керівництво на вибір тематики видань для всебічного задоволення потреб за категоріями споживачів. Здійснює управління процесами маркетингових досліджень: аналізування архітектоніки видань, застосування прогресивних технологій, використання виробничих ресурсів, формування конкурентоспроможного асортименту видань, визначення впливу соціально-економічного середовища, ємності ринку, сфер збуту, обґрунтування принципів та методів досліджень. Формує маркетингову стратегію періодичного видання: поєднання споживчих і комерційних вартостей, визначення доцільності географічного розміщення. Розробляє основні напрями маркетингової діяльності видавництва: розширення зон наявності друкованої продукції на внутрішньому й зовнішньому ринку, концептуальні засади збутової та цінової політики, тактику конкурентної боротьби, напрями диверсифікації діяльності видавництва. Організовує дослідження ринкової кон'юнктури, споживчих властивостей видань та факторів, що визначають структуру й динаміку попиту на продукцію. Бере участь у розробленні рекомендацій щодо вдосконалення тематики і якості виготовлення видань. Координує діяльність функціональних підрозділів зі збирання і аналізування інформації, необхідної для утворення банку даних з маркетингу видань. Розробляє заходи з підвищення ефективності роботи маркетингових служб та їх підрозділів. Вивчає передовий вітчизняний і світовий досвід маркетингової діяльності.

Повинен знати: законодавчі та нормативні правові акти; методичні матеріали з організації збуту друкованої продукції; теорію і практику маркетингу (методи здійснення ринкових досліджень, вивчення ринкових ситуацій, формування товарної, цінової, рекламно-інформаційної, збутової політики); специфіку конкуренції на ринку друкованої продукції; методи прогнозування і моделювання попиту, формування конкурентоспроможного асортименту продукції, визначення оптимальних обсягів збуту; правила експлуатації інформаційних систем; основи менеджменту й трудового законодавства.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за фахом - не менше 2 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору