UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків

Начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків

Завдання та обов’язки. Організовує комплексне вивчення та аналіз зарубіжних ринків, перспектив їх розвитку з метою одержання інформації щодо співвідношення попиту і пропозиції. Розробляє поточні та перспективні плани зовнішньоекономічної діяльності підприємства, приймає стратегічні рішення з орієнтацією на ринок (умови попиту та конкуренції). Визначає сегменти ринку з метою вибору варіанту орієнтації виробничо-збутової політики, уточнення характеру і диференціації попиту. Вживає заходів щодо максимально швидкого і ефективного збуту нової продукції або продукції, одержаної за допомогою нової технології.

Координує роботу з проведення експортно-імпортних операцій. Забезпечує безперебійний рух товару від виробника до споживача з метою одержання максимального прибутку. Організовує роботу з вивчення кон’юнктури цін та вироблення форм взаємовідношень (контрактна довгострокова основа, одноразова закупівля тощо) і готує матеріали для укладання контрактів з іноземними фірмами, організовує реєстрацію зовнішньоекономічних договорів (контрактів) в органах реєстрації. Забезпечує одержання ліцензій у випадках, передбачених чинним законодавством.

Забезпечує декларування і своєчасне митне оформлення експортно-імпортних вантажів підприємства. Здійснює контроль за виконанням експортно-імпортних поставок. Веде облік виконання всіх зовнішньоекономічних договорів з експорту продукції підприємства та імпорту товарів за бартерними контрактами. Бере участь у підготовці техніко-економічних обґрунтувань до контрактів з іноземними покупцями. Організовує пошук вірогідних джерел інформації щодо кон’юнктури світового ринку та продукції підприємства з метою подальшого просування її на світовий ринок. Забезпечує переклад з іноземних мов національною мовою необхідної інформації з іноземних джерел. Організовує проведення ділових зустрічей і переговорів із зарубіжними партнерами.

Бере участь в організації реклами на продукцію підприємства, яка експортується. Сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції підприємства на зовнішньому ринку. Організовує підготовку, облік та аналіз річних контрактів та разових договорів з іноземними фірмами. Забезпечує складання і подання необхідної статистичної звітності про зовнішньоекомічну діяльність підприємства. Керує працівниками відділу.

Повинен знати: чинне законодавство України, Митний кодекс України, постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з маркетингу; методи і порядок розроблення перспективних та поточних планів виробництва і реалізації продукції; методи прогнозування і моделювання попиту, формування конкурентоспроможного асортименту продукції, визначення оптимальних обсягів збуту; порядок ціноутворення, розроблення стратегії цін; способи і методи рекламування продукції; прейскуранти оптових цін на продукцію, що випускається підприємством; економіку виробництва; методи вивчення попиту на продукцію підприємства; правила оформлення матеріалів для укладання договорів; етику ділового спілкування та ведення переговорів; зарубіжне митне законодавство; стандарти і технічні умови на продукцію підприємства; порядок та строки подання звітності; основи технології, організації виробництва, праці та управління; можливості застосування обчислювальної техніки та правила її експлуатації для виконання техніко-економічних розрахунків; основи трудового законодавства, маркетингу.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи із зовнішньоекономічної діяльності — не менше 2 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору