UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Начальник відділу соціального розвитку

Начальник відділу соціального розвитку

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво соціологічною роботою на підприємстві, спрямованою на формування стабільних трудових колективів, розвиток організаційної культури, використання соціально-психологічних факторів трудової мотивації працівників, підвищення їх соціальної і творчої активності, задоволення працею з метою максимального розвитку і використання трудового потенціалу кожного працівника. Забезпечує розроблення і реалізацію цільових програм і планів соціального розвитку на основі соціальних прогнозів і моделювання соціальних процесів, згідно з зовнішніми і внутрішніми факторами розвитку.

Проводить роботу зі стабілізації трудових колективів удосконалення соціальної структури персоналу, його демографічного і професійно-кваліфікаційного складу, організовує підготовку пропозицій з регулювання чисельності працівників укріплення дисципліни і організованості, утворення і підтримання нормального психологічного клімату в колективі, оптимальних міжособистісних і міжгрупових зв’язків, з адаптації знов прийнятих робітників. Організовує вивчення умов і складу праці і їх вплив на задоволеність працею, особливо молоді, розроблення заходів з поліпшення ергономічних, санітарно-гігієнічних умов праці, забезпечення охорони праці і безпеки працівників, соціально-психологічного забезпечення впровадження процесу освоєння нових видів складного обладнання, скорочення тяжкої і малокваліфікованої ручної праці, підвищення престижності і культури праці.

Бере участь в експертизі проектів будівництва і реконструкції об’єктів виробничого і невиробничого призначення з метою забезпечення обліку в них соціальних вимог і нормативів. Керує роботою з удосконалення системи матеріальних, соціально-культурних і морально-психологічних стимулів підвищення трудової і соціальної активності працівників, творчого ставлення до справи, групової і індивідуальної відповідальності за результати спільної діяльності. Контролює забезпечення соціального страхування працівників, додержання їх соціальних гарантій і громадянських прав, очолює розроблення пропозицій щодо заходів соціальної захищеності працівників підприємства у рамках колективно-договірного регулювання трудових відносин.

Забезпечує розроблення і реалізацію заходів щодо збереження здоров’я, зростання життєвого рівня робітників і членів їх сімей, задоволення потреб у помешканні і побутовому устрої, різноманітних послугах, соціальному захисті окремих працюючих (пенсіонерів, молоді, жінок). Організовує консультування працюючих з правових і фінансових питань, проблем жіночої праці, розроблення пропозицій з надання різних соціальних пільг працівникам підприємства: компенсацій витрат за мешкання, навчання дітей, а також за надання транспорту для поїздок на роботу, медичному обслуговуванню.

Забезпечує широке впровадження засобів механізації і комп’ютерних технологій у діяльність соціологічних служб, укріплення їх інформаційної бази. Організовує проведення лекцій, семінарів з вивчення працівниками підприємства соціально-психологічних методів управління соціальними процесами, надання методичної допомоги підрозділам у розробленні заходів із соціального розвитку трудових колективів, координує їх діяльність у виявленні та використанні соціальних резервів виробництва і реалізації цільових комплексних програм. Керує працівниками відділу.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази та інші керівні, методичні і нормативні матеріали з рішення соціальних питань; профіль, спеціалізацію та особливості структури підприємства, перспективи його розвитку; соціологію праці; методи вивчення громадської думки і проведення соціологічних досліджень, порядок і методи розроблення планів та програм соціального розвитку колективу підприємства; організацію управління соціальним розвитком трудових колективів; галузеві соціальні вимоги і нормативи; психологію праці, інженерну та соціальну психологію; методи проведення аналізу розвитку соціальних процесів і ходу виконання соціальних програм, форми і системи заробітної плати, матеріального і морального стимулювання, передовий вітчизняний та світовий досвід у рішенні соціальних питань; основи економіки, організації виробництва, праці та управління; основи трудового законодавства; засоби обчислювальної техніки, комунікацій і зв’язку.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи з управління трудовим колективом — не менше 2 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору