UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. ЄТКД
  4. Маркетинг

Маркетинг

Інформаційна підсистема сучасного менеджменту в країнах з високорозвиненою ринковою економікою. Головна ідея маркетингу - виявлення потреб, запитів і переваг споживачів, і в зв'язку з цим - визначення сегментів ринку, на якому може бути вишукана ніша для реалізації нового товару (послуги) на основі співробітництва, партнерства з іншими фірмами або на основі конкуренції з ними.У залежності від попиту на товари (послуги) фірма виробляє конкретну маркетингову стратегію і політику. Попит на товари (послуги) з боку споживачів може бути декількох видів:1. Негативний . Товари (послуги) за якимись причинами не влаштовують ринок, і він відкидає них . У такому випадку дотримують конверсійного маркетингу. Негативний попит може викликатися декількома причинами:а) товар (послуга) випередила вимоги споживачів. Задачею маркетингу є залучення споживачів за допомогою реклами, роз'яснення достоїнств нового товару (послуги);б) споживачі не знають про новий вид товарів, що представляються фірмою, (послуг). Маркетологи фірм шукають шляхи до створення іміджу нового товару (послуги), проводять ознайомлення з ним споживачів і контрагентів за допомогою реклами;в) товари (послуги) уступають по якості аналогічним товарам (послугам), що пропонують фірми-конкуренти.Фірми шукають вікно для свого товару і змінюють цей товар, щоб він став більш привабливим для споживача.2. Нульовий попит. Споживач не виявляє інтересу до товару (послузі), але і не відкидає його (неї ) цілком . При існуванні нульового попиту необхідний стимулюючий маркетинг, аналогічний конверсійному маркетингові. Маркетологи фірми досліджують шляхи створення умови для підвищення попиту на товар (послугу) за допомогою модифікацій самого товару (послуги), відкриваючи нові ринкові сегменти, ніші, вікна.3. Зменшуваний попит. Маркетологи фірми проводять спеціальні соціологічні дослідження для виявлення причин зменшення попиту і розробляють пропозиції про зміну основних характеристик товару (послуги) або по зниженню цін.4. Непостійний (сезонний ) попит. Зміни непостійного попиту можуть бути згладжені за допомогою аналітичних методів. Аналіз коливань ринку проводиться за допомогою спектрального аналізу, методів головних компонентів, механічного й аналітичного узгодження ряду Фур'є й ін.5. Латентний (схований) попит. Необхідний маркетинг, що розвивається, що припускає аналіз наявного схованого попиту з метою перетворення його в активний. Найчастіше акцент робиться на поліпшенні якісних характеристик товару за допомогою інструментів сервісного обслуговування, реклами.6. Повний попит. Необхідний підтримуючий маркетинг. Для підтримки попиту може бути знижена ціна пропонованих товарів (послуг). Метою маркетингової діяльності в даному випадку є перспективний аналіз маркетингової стратегії.7. Сверхспрос. Найчастіше збільшується ціна на товари (послуги). Шлях зниження попиту є звичайно небажаним. Рекомендується: а) зменшення або повне припинення рекламної деяте

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору