UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Маркетинг
  4. Аналіз собівартості

Аналіз собівартості

Доцільно проводити в двох напрямках :1) вивчення загального рівня собівартості і факторів, що впливають на розмір усіх або більшості елементів витрат;2) аналіз окремих видів витрат з метою виявлення резервів економії по конкретних елементах витрат. На рівень собівартості продукції великий вплив робить виторг від реалізації продукції. Усі витрати стосовно розміру виручки можна розділити на двох груп: умовно-постійні і перемінні.Умовно-постійними називаються витрати, сума яких не міняється при зміні виторгу від реалізації продукції, вони аналізуються по абсолютній сумі.Перемінні витрати - це витрати, злиття яких змінюється пропорційно зміні розміру виручки від реалізації продукції. Перемінні витрати аналізуються шляхом зіставлення рівнів витрат у відсотках до розміру виручки.Розподіл витрат на умовно-постійна і перемінні дозволяє чітко показати залежність між виторгом від реалізації, собівартістю і розміром прибутку від реалізації.Після загального аналізу рівня собівартості необхідно зробити аналіз зміни витрат по кожнім елементі .

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору