UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Освіта
  3. Курси підвищення кваліфікації
  4. Київська Академія Реклами

Київська Академія Реклами

Поставити питання

Телефон: (044) 233-6403, (099) 424-0707

Факс:(044) 233-6403

Контактна особа:Анна

Адреса сайту:www.adacademy.com.ua

Місце навчання:м. Київ, пр-т Перемоги, 5а

Київська Академія Реклами - громадська організація і мета нашої діяльності - підвищення професійного рівня української реклами та людей, які працюють в нашій галузі. У цьому ми солідарні з Всеукраїнською рекламною коаліцією, є партнерами та однодумцями. В Академії об'єдналися професіонали рекламної індустрії з тим, щоб спільно підвищувати професійний рівень української реклами та людей, які працюють в цій сфері, спільно ростити кадри для галузі і практично допомагати чинним професіоналам підвищувати свою кваліфікацію, обмінюватися досвідом, знанням і бути в курсі нових технологій. Керівники маркетингу і реклами найбільших українських і міжнародних фірм, креативних, медійних, digital, BTL агентств і виробничих фірм, які провели сотні рекламних кампаній, діляться своїм колосальним досвідом, розповідають про те, чим сьогодні живе індустрія і демонструють на прикладах як домагатися найкращих результатів.

Напрями навчання: - курс "Практичний маркетинг за 60 днів"; - курс "Як працює мозок? Емоційне і раціональне в маркетингу і рекламі"

Тривалість курсу вивчення: від 1 дня до 9 тижнів

Формат освіти: курси, семінари, майстер-класи

Форма навчання: денна та вечірня форми навчання

Кількість осіб в групах: від 10 до 15 осіб

Тип документа, що видається після навчання: Сертифікат

Додаткова інформація: Для кращих випускників семінарів, майстер-класів і навчальних програм передбачене стажування в провідних рекламних агентствах і фірмах з подальшою можливістю приєднатися до команди професіоналів, які створюють рекламу для провідних компаній. Фахівці з працевлаштування в сфері реклами і маркетингу навчать учасників як саме слід шукати і знаходити роботу, розвиватися в нашій області. Програми семінарів і майстер-класів охоплюють всі практичні напрямки роботи рекламістів і дають неоціненний досвід успіху. Якщо Вам потрібні нові знання - беріть участь в різних освітніх програмах, зав'язуйте нові контакти і знайомства, включайтеся у створення ексклюзивної реклами в командах провідних агентств для найвідоміших брендів. Курс "Практичний маркетинг за 60 днів!" Даний курс являє собою цілісну гнучку програму маркетингу, яка включає в себе всі основні класичні елементи і побудована у вигляді тематичних модулів із застосуванням великої кількості практичних кейсів для обговорення та аналізу. У програму включені такі основні розділи: - Сучасний маркетинг і бренд-менеджмент; - Медіа менеджмент (все про медіа та Internet); - Маркетингові комунікації та ефективність реклами; - Практичне виробництво рекламних матеріалів; - Створення Бренда - практика; - Як знайти роботу в маркетингу; - Business English for Marketing and Advertising. Дата проведення 14 травня - 14 липня 2012, 17 вересня - 17 листопада 2012 р., 21 січня - 22 березня 2013. Формуються дві групи: - група 1 - понеділок, середа 14:50-17:30 (4 академічні години); - група 2 - понеділок, середа 18:15-21:30 (4 академічні години). Курс "Як працює мозок? Емоційне і раціональне в маркетингу і рекламі" Даний курс призначений для фахівців, що працюють в маркетингу, бренд менеджерів, співробітників рекламних агентств. Дата проведення - 20 квітня 2012, 22 липня 2012 р., 5 жовтня 2012. Опис курсу: - Як люди роблять покупки - свідомо чи несвідомо? Що наші покупці бачать в рекламному шумі навколо, а що проходить мимо непоміченим? Як наш мозок обробляє інформацію? - Курс розкриє цю та іншу практичну інформацію. Ви будете вражені останніми науковими розробками в нейронауці, спрямованими на розуміння споживача. - Курс корисний з практичної точки зору і послужить джерелом натхнення! Після закінчення курсу Ви: - Отримаєте глибинне наукове розуміння поведінки споживача. - Дізнаєтесь як людський мозок сприймає рекламний галас навколо нас. - Чи зможете більш точно оцінити ефективність комунікацій в момент створення рекламної кампанії.


Часто шукають

↑ Вгору