RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Прием на работу

Прием на работу #111760

Вопрос от Алина крачковская (31 Июль 2024):
Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

Ответ юриста (31 Июль 2024) :

Доброго дня! згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 80 Соціальні послуги ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД Завдання та обов'язки. Розробляє і вдосконалює навчально-корекційні програми. Здійснює навчальну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення. Забезпечує умови для засвоєння інвалідами компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових та індивідуальних особливостей, сприяє їх соціальній реабілітації, профорієнтації. Вивчає та фіксує динаміку розвитку хворого. Створює сприятливі організаційно-педагогічні умови для дітей з важкими мовленнєвими порушеннями (з ринолалією, заїкуватістю, алалією, афазією, дизартрією). Виробляє оптимальну педагогічну й колекційну стратегію; проектує шляхи навчання, реабілітації та соціальної адаптації кожного хворого. Обирає ефективні форми, методи, засоби корекційно-реабілітаційного процесу. Надає батькам або сім'ям консультативну допомогу щодо виправлення дефектів усної і письмової мови їх дітей. Проводить з дітьми фронтальні, підгрупові та індивідуальні заняття. Виховує в учнів почуття впевненості в собі, усвідомлення своїх досягнень в опануванні методів, що можуть компенсувати обмеження, спричинені мовленнєвими порушеннями. Керує асистентами вчителя-логопеда. Планує роботу, проводить аналіз її результатів, веде встановлену психолого-педагогічну, реабілітаційну та статистичну документацію. Повинен знати: Закон України "Про освіту" ( 1060-12 ), Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів" ( 875-12 ); державні програми професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями; стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів ( 995_306 ), прийняті Генеральною Асамблеєю ООН; основні відомості з логопедії; основні цілі, принципи, зміст навчання, виховання, мовної корекції дітей з мовленнєвими порушеннями; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни, анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології; психофізіологію розвитку аномальних дітей; методику, форми, принципи організації навчально-виховного, мовнокорекційного й компенсаційного процесу; програмно-методичні документи й матеріали для роботи з дітьми, які мають вади мовленнєвого розвитку; нормативні вимоги до оформлення логопедичного кабінету; сучасні досягнення психолого-педагогічної, дефектологічної та логопедичної науки та практики, державну мову. Кваліфікаційні вимоги. Вчитель-логопед вищої категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 8 років. Вчитель-логопед I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації, Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 5 років. Вчитель-логопед II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації, Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 3 років. Вчитель-логопед: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи. АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА Завдання та обов'язки. Бере участь у визначенні змісту, форм і методів навчальної, компенсаційної, реабілітаційної та корекційної роботи. Проводить за розкладом разом із вчителем-логопедом заняття з корекції дефектів усної та писемної мови, компенсаційні заходи, спрямовані на розвиток зв'язності та виразності мовлення. Працює під керівництвом вчителя-логопеда та співпрацює із фахівцями, які розробляють індивідуальні методи та прийоми корекційно-реабілітаційної роботи. Забезпечує разом з іншими працівниками здорові й безпечні умови проведення навчально-корекційної роботи. Залучає членів сім'ї дитини до участі в навчально-корекційній роботі. Створює сприятливі умови разом із вчителем-логопедом для засвоєння учнями компенсаційно-корекційної та навчальної програм. Постійно вдосконалює свій професійний та загальноосвітній рівень. Виконує професійні завдання та обов'язки з додержанням норм етики та моралі. Веде встановлену документацію. Повинен знати: основи чинного законодавства України про соціальний захист, про освіту; міжнародні документи з питань навчання і виховання дітей, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку; державні стандарти освіти, програмно-методичні документи, теорію і практику корекційно-реабілітаційних процесів; цілі, принципи реабілітації дітей, зміст їх навчання та виховання; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни; ефективні методи, форми, прийоми корекційного навчання і виховання; сучасні досягнення науки та практики в галузі логопедії; нормативні документи з охорони здоров'я дітей, індивідуальні особливості та характеристики дітей; правила використання технологічних засобів та обладнання навчальних кабінетів, класів, спортивних та ігрових залів, спеціалізованих приміщень, які створено для реабілітаційної та корекційної роботи; норми педагогічної етики; державну мову. Кваліфікаційні вимоги. Асистент вчителя-логопеда I категорії: базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією асистента вчителя-логопеда II категорії - не менше 1 року. Асистент вчителя-логопеда II категорії: базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Для бакалавра - без вимог до стажу роботи, молодшого спеціаліста - стаж роботи за професією асистента вчителя-логопеда - не менше 2 років. Асистент вчителя-логопеда: неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Отже, думаю, що студенту 3- курсу більше підійде робота асистента.

Прием на работу, другие вопросы

    Алина крачковская (31 Июль 2024)

    Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

     Посмотреть ответ

    Игорь (26 Июль 2024)

    В центре занятости требуют цивільно-правовий договір за 2012 год. У меня его нет. Организация в 2021 году объявила себя банкротом. На звонки не отвечает. Получить я договор не могу. В центре занятости говорят, что без него меня не зарегистрирую. Имеют ли они на это право. Что мне делать без этого договора? Получается я теперь никогда не смогу стать в центре занятости?

     Посмотреть ответ

    Валентина (13 Июль 2024)

    Вітаю! Місяць назад влаштувалася прибиральницею в АТБ. Керуюча при прийомі на роботу віддала мені назад мою трудову (вже після перевірки з відділу кадрів) зі словами, що вона зберігається в мене. Вдома я подивилася - запису про АТБ там немає. Певно, що моя трудова могла не сподобатися керуючій або відділу кадрів, бо я багато працювала без оформлення, тому є по кілька років перерви в записах, плюс були періоди, коли часто міняла роботу. Я кілька місяців шукала роботу, тому мене влаштовує без запису в трудовій. Але хочу дізнатися, які в мене права, чи йде стаж, чи матиму лікарняні й відпустки? Де можна перевірити, за яким договором я працюю?

     Посмотреть ответ

    ВІКТОРІЯ ( 4 Июль 2024)

    Чи можна займати в одній школі дві посади.Щиро дякую за відповідь, я написала заяву прошу прийняти мене на ставку педагог-організатора, та залишити за мною 0,5 ставки бібліотекаря гімназії. Але відповідь від керівництва була що не можу займати дві посади і тоді вони надають 0.5 ст.

     Посмотреть ответ

    Вікторія (27 Июнь 2024)

    Доброго дня, можна займати дві посади в школі, прийнята на 0,5 ст. бібліотекарем, освіта вища, стаж 20 років, і дати ставку педагог-організатора. Сказали що не дозволено займати дві посади, лише можна на 0,5 ст. Гарно дякую

     Посмотреть ответ

    Олександр (15 Май 2024)

    Доброго дня Працював в лісовому господарстві Мій вік 57років Загальний стаж 34 з них 13 років пільгового стажу ,сказали можу оформлятися на пенсію ,звільнився подав документи на призначення пенсії ,і прийшла відмова ,чому так ? Залишився без роботи і без пенсії

     Посмотреть ответ

    Світлана (11 Май 2024)

    Добрий день. Який КВЕД потрібно додати фоп, якщо я виготовляю та продаю керамічні вироби - посуд (тарілки, чашки, горщики) та проводжу майстер класи по іх виготовленню. Дякую

     Посмотреть ответ

    Світлана (24 Апрель 2024)

    Доброго дня. Плануємо прийняти на роботу працівницю яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до 3 років. Чи можемо оформити на неповний робочий день, щоб вона не втратила допомоги, які додаткові документи потрібно, і як правильно прописати це в трудовому договорі.

     Посмотреть ответ

    Олексій (15 Апрель 2024)

    Доброго дня, підкажіть будь-ласка, чи можна призначити за суміщенням керівника (директор, бюджетна сфера) на посаду наукового співробітника у цій же установі на 0,25 ставки або більше? На скільки розумію обмеження наразі немає, ні з антикорупційних заборон (наукова діяльність), ні з інших нормативних документів. І якщо можливо не зовсім зрозуміло, хто повинен підписати наказ на таке призначення (сам на себе або хтось за його відсутності, або за погодженням з вищим керівництвом) і як він буде підпорядковуватись своєму підлеглому на час виконання роботи. Хто повинен його проінструктувати. На скільки розумію має такі ж права як і всі працівники, але все ж є свої особливості.

     Посмотреть ответ

    Світлана (12 Март 2024)

    Добрий день! Підкажіть будь ласка, як правильно оформити на роботу працівника на 0,25 ставки лікарем-стоматологом-ортопедом та на 0,25 ставки лікарем-стоматолгом-хірургом? Чи можлива в цьому випадку робота за сумісництвом на двох посадах на одному підприємстві? Чи правильніше буде визначити одну посаду, як основне місце роботи?

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх