UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Онлайн консультація юриста
  3. Прийом на роботу

Прийом на роботу #111760

Питання від Алина крачковская (31 липень 2024):
Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

Ответ юриста (31 липень 2024) :

Доброго дня! згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 80 Соціальні послуги ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД Завдання та обов'язки. Розробляє і вдосконалює навчально-корекційні програми. Здійснює навчальну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення. Забезпечує умови для засвоєння інвалідами компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових та індивідуальних особливостей, сприяє їх соціальній реабілітації, профорієнтації. Вивчає та фіксує динаміку розвитку хворого. Створює сприятливі організаційно-педагогічні умови для дітей з важкими мовленнєвими порушеннями (з ринолалією, заїкуватістю, алалією, афазією, дизартрією). Виробляє оптимальну педагогічну й колекційну стратегію; проектує шляхи навчання, реабілітації та соціальної адаптації кожного хворого. Обирає ефективні форми, методи, засоби корекційно-реабілітаційного процесу. Надає батькам або сім'ям консультативну допомогу щодо виправлення дефектів усної і письмової мови їх дітей. Проводить з дітьми фронтальні, підгрупові та індивідуальні заняття. Виховує в учнів почуття впевненості в собі, усвідомлення своїх досягнень в опануванні методів, що можуть компенсувати обмеження, спричинені мовленнєвими порушеннями. Керує асистентами вчителя-логопеда. Планує роботу, проводить аналіз її результатів, веде встановлену психолого-педагогічну, реабілітаційну та статистичну документацію. Повинен знати: Закон України "Про освіту" ( 1060-12 ), Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів" ( 875-12 ); державні програми професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями; стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів ( 995_306 ), прийняті Генеральною Асамблеєю ООН; основні відомості з логопедії; основні цілі, принципи, зміст навчання, виховання, мовної корекції дітей з мовленнєвими порушеннями; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни, анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології; психофізіологію розвитку аномальних дітей; методику, форми, принципи організації навчально-виховного, мовнокорекційного й компенсаційного процесу; програмно-методичні документи й матеріали для роботи з дітьми, які мають вади мовленнєвого розвитку; нормативні вимоги до оформлення логопедичного кабінету; сучасні досягнення психолого-педагогічної, дефектологічної та логопедичної науки та практики, державну мову. Кваліфікаційні вимоги. Вчитель-логопед вищої категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 8 років. Вчитель-логопед I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації, Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 5 років. Вчитель-логопед II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації, Стаж роботи за професією вчителя-логопеда - не менше 3 років. Вчитель-логопед: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи. АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА Завдання та обов'язки. Бере участь у визначенні змісту, форм і методів навчальної, компенсаційної, реабілітаційної та корекційної роботи. Проводить за розкладом разом із вчителем-логопедом заняття з корекції дефектів усної та писемної мови, компенсаційні заходи, спрямовані на розвиток зв'язності та виразності мовлення. Працює під керівництвом вчителя-логопеда та співпрацює із фахівцями, які розробляють індивідуальні методи та прийоми корекційно-реабілітаційної роботи. Забезпечує разом з іншими працівниками здорові й безпечні умови проведення навчально-корекційної роботи. Залучає членів сім'ї дитини до участі в навчально-корекційній роботі. Створює сприятливі умови разом із вчителем-логопедом для засвоєння учнями компенсаційно-корекційної та навчальної програм. Постійно вдосконалює свій професійний та загальноосвітній рівень. Виконує професійні завдання та обов'язки з додержанням норм етики та моралі. Веде встановлену документацію. Повинен знати: основи чинного законодавства України про соціальний захист, про освіту; міжнародні документи з питань навчання і виховання дітей, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку; державні стандарти освіти, програмно-методичні документи, теорію і практику корекційно-реабілітаційних процесів; цілі, принципи реабілітації дітей, зміст їх навчання та виховання; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни; ефективні методи, форми, прийоми корекційного навчання і виховання; сучасні досягнення науки та практики в галузі логопедії; нормативні документи з охорони здоров'я дітей, індивідуальні особливості та характеристики дітей; правила використання технологічних засобів та обладнання навчальних кабінетів, класів, спортивних та ігрових залів, спеціалізованих приміщень, які створено для реабілітаційної та корекційної роботи; норми педагогічної етики; державну мову. Кваліфікаційні вимоги. Асистент вчителя-логопеда I категорії: базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією асистента вчителя-логопеда II категорії - не менше 1 року. Асистент вчителя-логопеда II категорії: базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Для бакалавра - без вимог до стажу роботи, молодшого спеціаліста - стаж роботи за професією асистента вчителя-логопеда - не менше 2 років. Асистент вчителя-логопеда: неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Отже, думаю, що студенту 3- курсу більше підійде робота асистента.

Прийом на роботу, інші питання

    Павло (21 жовтень 2024)

    Доброго дня. В коледжі заступник директора з навчальної роботи, мав навантаження 210 годин. Наразі потрібно звільнити з посади заступника директора, та оформити на постійне місце робити з навантаженням 210 годин. Чи є законні підстави які дозволяють оформити на постійне місце роботи викладача з навантаженням 0,29 ? Якщо ні, то які статті закону це забороняють. Тому що, бухгалтерія говорить що на основну роботу з таким навантаженням не можна приймати

     Переглянути відповідь

    Ніка (22 вересень 2024)

    Чи правомірне прийняття на роботу студента 4 курсу педагогічного коледжу на посаду вчителя початкових класів, за умови "кадрового голоду"?

     Переглянути відповідь

    Вікторія (22 вересень 2024)

    Чи правомірно в одному садочку підсобного працівника перевести на кухаря? Чи спочатку потрібно звільнити, а потім прийняти?

     Переглянути відповідь

    Вікторія (22 вересень 2024)

    Добрий день. Чи можливе переведення з гімназії вчителя на вихователь ЗДО (садочка), якщо одна міська рада? Якщо у вчителя є вища категорія (14 розряд), то після отримання сертифікату про підвищення кваліфікації, який буде розряд? І в які строки має бути проведена атестація?

     Переглянути відповідь

    олена (23 серпень 2024)

    Доброго дня. Працівник має диплом неповної вищої освіти, молодший спеціаліст . технік-технолог. Навчається на заочному відділенні гідрометеорологічного коледжу за професією технік-метеоролог. Чи має вона право працювати на посаді техніка-метеоролога під час здобуття даної освіти та де можна ознайомитись з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників випуск 75 Гідрологія та Метеорологія. Дякую.

     Переглянути відповідь

    Алина крачковская (31 липень 2024)

    Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

     Переглянути відповідь

    Игорь (26 липень 2024)

    В центре занятости требуют цивільно-правовий договір за 2012 год. У меня его нет. Организация в 2021 году объявила себя банкротом. На звонки не отвечает. Получить я договор не могу. В центре занятости говорят, что без него меня не зарегистрирую. Имеют ли они на это право. Что мне делать без этого договора? Получается я теперь никогда не смогу стать в центре занятости?

     Переглянути відповідь

    Валентина (13 липень 2024)

    Вітаю! Місяць назад влаштувалася прибиральницею в АТБ. Керуюча при прийомі на роботу віддала мені назад мою трудову (вже після перевірки з відділу кадрів) зі словами, що вона зберігається в мене. Вдома я подивилася - запису про АТБ там немає. Певно, що моя трудова могла не сподобатися керуючій або відділу кадрів, бо я багато працювала без оформлення, тому є по кілька років перерви в записах, плюс були періоди, коли часто міняла роботу. Я кілька місяців шукала роботу, тому мене влаштовує без запису в трудовій. Але хочу дізнатися, які в мене права, чи йде стаж, чи матиму лікарняні й відпустки? Де можна перевірити, за яким договором я працюю?

     Переглянути відповідь

    ВІКТОРІЯ ( 4 липень 2024)

    Чи можна займати в одній школі дві посади.Щиро дякую за відповідь, я написала заяву прошу прийняти мене на ставку педагог-організатора, та залишити за мною 0,5 ставки бібліотекаря гімназії. Але відповідь від керівництва була що не можу займати дві посади і тоді вони надають 0.5 ст.

     Переглянути відповідь

    Вікторія (27 червень 2024)

    Доброго дня, можна займати дві посади в школі, прийнята на 0,5 ст. бібліотекарем, освіта вища, стаж 20 років, і дати ставку педагог-організатора. Сказали що не дозволено займати дві посади, лише можна на 0,5 ст. Гарно дякую

     Переглянути відповідь

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору