RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Прием на работу

Прием на работу #42341

Вопрос от Ірина ( 1 Июль 2011):
Доброго дня! Мій син закінчив четвертий курс педуніверситету. Вступає на пятий. Навчається на денному відділенні та бюджетній формі. Чули, що при прийомі на роботу в школу виплачуються підйомні. Його знайомі, що вже закінчили навчання і працюють в школах, розповідають, що підйомні - це міф, оскільки ніхто їм їх не виплачував. В яких випадках виплачуються підйомні молодим спеціалістам-педагогам? Що потрібно заздалегідь передбачити, аби при прийомі на роботу ці кошти отримати? Дякую.

Ответ юриста () :

Міф для тих, хто не вимагає належних йому коштів. Та й держава "піклується", щоб випускники-освітяни не знали або ж не змогли отримати ці кошти. Так діє постанова КМУ №1361. яка передбачає виплату "підйомних" у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати(зараз, наприклад 960 грн, з 1 грудня - 1004 грн, тому у 2012 буде не менше 1000 грн), тобто біля 5000 грн. Для вчителя - пятимісячна зарплата. Звісно ж Міністерство освіти кожного року видає наказ про порядок виплати цієї допомоги. І тут починаються дива - у 2010 році такий наказ підписаний 11 жовтня, зареєстрований в Мінюсті 28 жовтня, був опублікований і набрав чинності лише 12 ЛИСТОПАДА. Навіть юрист, який слідкує за змінами в законодавстві, дізнається про існування такого наказу лише в листопаді, що й казати про вчителя. Вся "фішка" в тому, що для отримання допомоги в 2010 році згідно із цим наказом випускник мав подати заяву до 5 ЛИСТОПАДА, а дізнатися про це він міг лише 12 листопада. І так кожного року - навмисно створюються умови для пропуску строку щодо звернення за допомогою. Якщо ваш син буде працювати у школі, то має укласти договір на роботу 3 роки вчителем. Після прибуття на місце роботи йому вносять запис в трудову книжку, він одразу ж копію трудової разом із копією договору та заявою про виплати допомоги подає до ВНЗ, у якому навчався. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 26 вересня 2006 р. N 1361 Київ Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: 1. Установити, що випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, визначених органами управління освітою, починаючи з 1 січня 2007 р. надається одноразова адресна грошова допомога в п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України 11.10.2010 N 935 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 жовтня 2010 р. за N 1000/18295 ПОРЯДОК надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів у 2010 році 1. Одноразова адресна грошова допомога у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (далі - допомога) надається випускникам вищих навчальних закладів, які у 2009-2010 навчальному році здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (далі - випускники). 2. Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчались за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням у вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації державної та комунальної форм власності незалежно від підпорядкування. 3. Кількість випускників вищих навчальних закладів державної форми власності, яким надаватиметься допомога, встановлюється МОН на підставі списків таких випускників, поданих вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації, що підпорядковані МОН, та міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, у підпорядкуванні яких є вищі навчальні заклади, погоджених з Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Кількість випускників вищих навчальних закладів комунальної форми власності, яким надаватиметься допомога, встановлюється Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій на підставі списків таких випускників, поданих вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації комунальної форми власності незалежно від підпорядкування. 4. Після опрацювання поданих списків МОН затверджує кількість випускників та обсяг допомоги, що надається в межах асигнувань, передбачених у Державному бюджеті України на 2010 рік на зазначені цілі, розподіляє (перерозподіляє) бюджетні призначення для виплати допомоги між підпорядкованими МОН вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, у підпорядкуванні яких є вищі навчальні заклади. Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій затверджують кількість випускників, яким надається допомога, та в межах коштів, врахованих на цю мету у міжбюджетних трансфертах між державним бюджетом та місцевими бюджетами, розподіляють суми між вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації комунальної форми власності незалежно від підпорядкування. 5. Нарахування допомоги здійснюється у вищому навчальному закладі на підставі наказу, що видається після затвердження кількості випускників, яким надається допомога, та на підставі поданої випускником до 5 листопада 2010 року заяви про надання допомоги, копії трудової книжки та копії договору. Виплата здійснюється до кінця поточного року. 6. До 15 лютого 2011 року вищі навчальні заклади I-IV рівнів акредитації, які виплачували допомогу, звітують перед органом вищого рівня щодо проведеної виплати. 7. У разі відмови випускника без поважних причин приступити до роботи за призначенням, звільнення його з ініціативи адміністрації за порушення трудової дисципліни, звільнення за власним бажанням протягом трьох років від початку роботи у загальноосвітньому та професійно-технічному навчальному закладі отримувач допомоги зобов'язаний повернути суму фактично одержаної допомоги у вищий навчальний заклад, де була здійснена виплата. Вищий навчальний заклад повертає зазначені кошти до державного бюджету. 8. До 25 березня 2011 року МОН, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких є вищі навчальні заклади I-IV рівнів акредитації, Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій інформують Міністерство фінансів щодо проведеної виплати. Директор департаменту економіки та фінансування С.В.Даниленко

Прием на работу, другие вопросы

    Павло (21 Октябрь 2024)

    Доброго дня. В коледжі заступник директора з навчальної роботи, мав навантаження 210 годин. Наразі потрібно звільнити з посади заступника директора, та оформити на постійне місце робити з навантаженням 210 годин. Чи є законні підстави які дозволяють оформити на постійне місце роботи викладача з навантаженням 0,29 ? Якщо ні, то які статті закону це забороняють. Тому що, бухгалтерія говорить що на основну роботу з таким навантаженням не можна приймати

     Посмотреть ответ

    Ніка (22 Сентябрь 2024)

    Чи правомірне прийняття на роботу студента 4 курсу педагогічного коледжу на посаду вчителя початкових класів, за умови "кадрового голоду"?

     Посмотреть ответ

    Вікторія (22 Сентябрь 2024)

    Чи правомірно в одному садочку підсобного працівника перевести на кухаря? Чи спочатку потрібно звільнити, а потім прийняти?

     Посмотреть ответ

    Вікторія (22 Сентябрь 2024)

    Добрий день. Чи можливе переведення з гімназії вчителя на вихователь ЗДО (садочка), якщо одна міська рада? Якщо у вчителя є вища категорія (14 розряд), то після отримання сертифікату про підвищення кваліфікації, який буде розряд? І в які строки має бути проведена атестація?

     Посмотреть ответ

    олена (23 Август 2024)

    Доброго дня. Працівник має диплом неповної вищої освіти, молодший спеціаліст . технік-технолог. Навчається на заочному відділенні гідрометеорологічного коледжу за професією технік-метеоролог. Чи має вона право працювати на посаді техніка-метеоролога під час здобуття даної освіти та де можна ознайомитись з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників випуск 75 Гідрологія та Метеорологія. Дякую.

     Посмотреть ответ

    Алина крачковская (31 Июль 2024)

    Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

     Посмотреть ответ

    Игорь (26 Июль 2024)

    В центре занятости требуют цивільно-правовий договір за 2012 год. У меня его нет. Организация в 2021 году объявила себя банкротом. На звонки не отвечает. Получить я договор не могу. В центре занятости говорят, что без него меня не зарегистрирую. Имеют ли они на это право. Что мне делать без этого договора? Получается я теперь никогда не смогу стать в центре занятости?

     Посмотреть ответ

    Валентина (13 Июль 2024)

    Вітаю! Місяць назад влаштувалася прибиральницею в АТБ. Керуюча при прийомі на роботу віддала мені назад мою трудову (вже після перевірки з відділу кадрів) зі словами, що вона зберігається в мене. Вдома я подивилася - запису про АТБ там немає. Певно, що моя трудова могла не сподобатися керуючій або відділу кадрів, бо я багато працювала без оформлення, тому є по кілька років перерви в записах, плюс були періоди, коли часто міняла роботу. Я кілька місяців шукала роботу, тому мене влаштовує без запису в трудовій. Але хочу дізнатися, які в мене права, чи йде стаж, чи матиму лікарняні й відпустки? Де можна перевірити, за яким договором я працюю?

     Посмотреть ответ

    ВІКТОРІЯ ( 4 Июль 2024)

    Чи можна займати в одній школі дві посади.Щиро дякую за відповідь, я написала заяву прошу прийняти мене на ставку педагог-організатора, та залишити за мною 0,5 ставки бібліотекаря гімназії. Але відповідь від керівництва була що не можу займати дві посади і тоді вони надають 0.5 ст.

     Посмотреть ответ

    Вікторія (27 Июнь 2024)

    Доброго дня, можна займати дві посади в школі, прийнята на 0,5 ст. бібліотекарем, освіта вища, стаж 20 років, і дати ставку педагог-організатора. Сказали що не дозволено займати дві посади, лише можна на 0,5 ст. Гарно дякую

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх