Керівник з питань аналізу та звітування Управління інтегрованого ризик-менеджменту та контролінгу операційного ризику.
ПАТ “Райффайзен банк Аваль, Центральний офіс
02.2007 − 06.2017 (10 років 4 місяці)
підготовка до проведення екзаменації щодо впровадження вимог IRB підходу;
розробка бізнес специфікацій з індикаторів якості даних;
участь у місцевій валідації рейтингової моделі для клієнтів нероздрібного сегменту;
розробка звітності для автоматизації процесів взаємодії між операційними системами банку та центральною системою реєстрації клієнтів;
розробка та адаптація внутрішніх документів банку згідно с вимогами Базель ІІ;
розробка та адаптація внутрішнього продуктового каталогу згідно з вимогами Базель ІІ;
розробка бізнес-вимог до операційних систем банку згідно з вимогами Базель ІІ;
контроль за своєчасністю виконання задач, дотримання бюджету та залучення необхідних ресурсів, визначених в межах Проекту з впровадження Базель ІІ;
здійснення функціонального тестування (бізнес-тестування) програмного забезпечення згідно наданих бізнес вимог, написання тест-кейсів;
координація роботи структурних підрозділів / бізнес-вертикалей Банку (ризик-менеджмент, методологія та розвиток бізнес-процесів, операційна підтримка, корпоративний бізнес, МСБ, роздрібний бізнес, інформаційні технології), які задіяні в проекті Базель ІІ, задля впровадження процесів, технологій, методів та процедур відповідно до вимог Базель ІІ (відповідно до Стандартів RZB);
координація роботи із структурними підрозділами RZB та Raiffeisen International (RI) щодо впровадження вимог Базель ІІ задля забезпечення своєчасного та в повній мірі виконання цілей відповідно до Статуту проекту (Project Charter) впровадження вимог Базель ІІ;
впровадження вимог (Стандартів) Групи RZB відповідно до Мережевих директив в частині виконання вимог Базель ІІ. За необхідності, надання рекомендацій щодо внесення змін в діючі нормативні документи / процедури / процеси задля забезпечення вимог Базель ІІ;
підготовка разом із відповідними структурними підрозділами Банку та затвердження внутрішніх нормативних документів, які відповідають вимогам Мережевих директив Групи RZB;
організація та проведення нарад, зустрічей, конференц-зв’язку проектної команди задля виконання колективного обговорення комплексних задач, визначених в межах Проекту з впровадження Базель ІІ.
впровадження програм для автоматичного розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;
впровадження програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Мікро бізнесу;
розробка технічного завдання розробникам програмного забезпечення для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових коштів клієнтам Мікро бізнесу;
здійснення функціонального тестування (бізнес-тестування) програмного забезпечення для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових коштів клієнтам Мікро бізнесу;
розробка скорингової моделі для клієнтів Малого та Середнього бізнесу;
розробка методичних вказівок та інструкцій з використання програмного забезпечення;
навчання співробітників обласних дирекцій з використання програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Малого та Середнього бізнесу та розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;
спілкування с обласними дирекціями щодо використання програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Малого та Середнього бізнесу та розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;
слідкування за відхиленнями від Кредитної політики та Стандартів продуктів Банку при наданні кредитних коштів;
відрядження до Обласних дирекцій з метою виявлення помилок у взаємодії підрозділів ризиків та менеджерів клієнтів МСБ при кредитування клієнтів.
Досягнення:
• Впровадження та адаптація процесів та інструментів ризик-менеджменту: рейтинги, дефолти та сегментація активів;
• Створення та адаптація методології щодо сегментації та дефолтів;
• Розробка бізнес-вимог з APS та тестування результатів;
• Створення та адаптація набору продуктів у APS.
• Адаптація процесів та інструментів ризик-менеджменту: рейтинги, дефолти, сегментація, застава та інше до міжнародних стандартів;
• Впровадження сховища даних для звітності та адаптація до бізнес-процесів;
• Впровадження Базель звітності - активів зважених на ризик (RWA), вимог до капіталу та інше;
• Впровадження системи управління заставою, а також прийнятність застави;
• Впровадження application та behavioral скорингових карт щодо роздрібного сегменту, адаптація рейтингових моделей Відня для корпоративного сегменту;
• Впровадження перевірок якості та input checks в системах щодо ризик звітності;
• Оптимізація вимог до капіталу;
• Створення набору DQI щодо перевірки якості даних, що впливають на розрахунок вимог до капіталу;
• Впровадження систем та тестування систем як внутрішньобанківських, так й наданих Віднем.