Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація та контроль роботи АЗК від А до Я (як АЗК так і магазину з супутніми товарами при АЗК, також відділу Fast Food та Restorio), включно з адміністративною діяльністю.
Кіл-ть підлеглих: 20.
контроль постачання і реалізації, звітність, визначення цінової та бонусної політики, мерчандайзинг, пошук нових клієнтів та підтримка якісної співпраці з уже існуючими клієнтами, робота з рекламаціями.
Кіл-ть підлеглих: 3.
Адміністративна; логістична; торговельна; контроль діяльності складів підприємства (включаючи пряме керівництво); контроль доставки товару до кінцевого споживача, та повернення накладних (у програмі 1С бухгалтерія); організаційні питання підприємства; кадрові питання підприємства.
Досягнення: Оптимізував роботу логістичного відділу – зменшення затрат на 20%. Оптимізував роботу складу – зменшення кількості складських процесів на 10%.
Кіл-ть підлеглих: 31.
Розвиток продаж продукції ПАТ „Іскра” у каналі промисловість/бюджет - аналіз ринку промислових та бюджетних організацій України, планування об`ємів продаж (прямих та через систему компаній-представників), ведення переговорів з ключовими клієнтами, розробка проектів договорів, звітність, визначення заходів щодо стимулювання продаж, контроль дебіторської заборгованості, організація безпосередньої участі ПАТ «Іскра» у конкурсних торгах промислових та бюджетних організацій України (підготовка тендерної документації, та проведення переговорів з організаторами торгів).
Досягнення: Збільшення продаж у каналі промисловість/бюджет на 5%.
Кіл-ть підлеглих: 4.
Керівництво персоналом, організація реалізації продукції, що виробляється компанією «Марс», супутніх товарів, мерчандайзинг, раціональне використання торгової площі, пошук постачальників, відкриття нових точок для проведення торгівлі, ведення переговорів з контролюючими органами, постачальниками, клієнтами, ведення звітності, пошук постачальників, відкриття нових торгівельних точок.
Кіл-ть підлеглих: 12.
Керівництво персоналом, організація роздрібної торгівлі - постачання товару, ціноутворення, мерчандайзинг, раціональне використання торгової площі, пошук постачальників, готівковий облік, ведення переговорів з контролюючими органами, постачальниками, клієнтами, створення/обладнання комп'ютерного клубу та керівництво персоналом комп'ютерного клубу.
Кіл-ть підлеглих: 11.
Постачання, продаж непродовольчих товарів, ведення складського обліку.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник, Довірена особа керівника в Львові"