Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
● Лідерські навики: відповідальність, стратегічне мислення.
Комунікативні навики: уважність, відкритість, повага до інших.
Customer service навики: вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Навики управління: досягнення цілей, робота в команді.
Аналітичні навики: збір даних, аналіх даних, оцінка даних, прийняття рішень.
● Нагороди:
- Була нагороджена дипломом від Visa Service Centre за номінацією «Best Problem Solver» (2016 рік).
- Отримала сертифікат участі у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців «Проблеми іноземної філології і перекладу» (19 грудня 2013 року).
- Була нагороджена золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні».
- Отримала подяку від Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації за успішне навчання та значні особисті творчі досягнення і здобутки.
● Комп'ютерні програми: Microsoft Office (Word, Excel, Power point), Internet, Outlook, Zebra Designer.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по работе с клиентами в Києві"