Старший адміністратор проекту «Леруа Мерлен» департаменту контрактної логістики.
02.2014 − 02.2018 (4 роки )
Організація роботи проекту, управління персоналом:
• Розподілення обов’язків і завдань між працівниками проекту з метою досягнення більш ефективної роботи та контроль за їх виконанням;
• Контроль забезпечення дотримання контрактних зобов'язань компанією на якісному рівні з метою задоволення вимог клієнта;
• Контроль ефективності роботи персоналу і оптимізації робочих процесів з метою зменшення трудовитрат, зменшення витрат і збільшення прибутку компанії;
• Відслідковування та контроль за коректністю ведення документообігу (оформлення замовлень, актів, накладних, транспортних і фінансових документів і т.д.) працівниками проекту у відповідності з правилами компанії і вимогами Українського Законодавства;
• Контроль за впровадженням і роботою єдиної системи складського обліку;
• Контроль за використанням складської техніки та іншого обладнання;
• Оперативний взаємозв’язок з іншими відділами компанії при використанні клієнтом їх послуг;
• Підготовка за результатами місяця статистичних даних, звітів та презентацій для клієнта;
• Ведення відеоспостереження за роботою проекту для аналізу складських процесів та вирішення спірних питань, що можуть виникати з клієнтом за результатами роботи проекту.
Додаткові обов’язкі в організації роботи складського комплексу:
• Ведення обліку складської техніки ( електровізки, навантажувачі, штабелери і т.д.) проектів та автомобілів працівників і клієнтів компанії;
• Ведення обліку та відвантаження зі складського комплексу вторинної сировини ( складові частини паллет, пакувальні матеріали). Співпраця з обслуговуючими компаніями;
• Організація замовлення та забезпечення робітників складського комплексу усім необхідним спецодягом;
• Проведення вступних та періодичних інструктажів з пожежної безпеки та охорони праці для працівників складського комплексу та відвідувачів ( підрядні організації, представники клієнтів і т.д.).
Менеджер з продажу систем кріплення (водопостачання та водовідведення; кондиціонування; вентиляції; опалення; систем сонячних колекторів; протипожежного захисту).
05.2013 − 01.2014 (8 місяців)
Робота з існуючими дистриб’юторами та монтажними компаніями; продаж систем кріплення на будівельні об’єкти та кінцевим споживачам; пошук та розробка нових будівельних майданчиків (ТРЦ, приватне будівництво, житлові комплекси, промислові об’єкти, автоцентри, будівельні гіпермаркети) для налагодження контактів, проведення переговорів і подальшої співпраці; пошук нових клієнтів (дистриб’ютори, монтажні компанії) та підписання договорів; робота з проектними організаціями та інститутами; розрахунок інженерних систем кріплення для різноманітних об’єктів; надання технічної підтримки підрядним компаніям під час монтажу на об’єктах; відрядження для підтримки існуючих клієнтів та пошуку нових клієнтів у ввіреному регіоні; участь у спеціалізованих виставках; проведення семінарів та навчання нових співробітників дистриб’юторів для кращого розуміння специфіки продукції.
Менеджер з питань ринку профілів (ПВХ). Західний регіон України.
Представництво Deceuninck N.V.
02.2011 − 02.2013 (2 роки )
Аналіз ринку ПВХ профілів України; представницька діяльність; робота з існуючими клієнтами; відрядження; проведення переговорів і підключення нових клієнтів; робота з митно-ліцензійним складом; обробка замовлень клієнтів; контроль за оплатою рахунків та відвантаженням продукції; підготовка презентацій; написання статей і прес-релізів для журналів («Ландшафт.Дизайн», «Витрина», «Идеи Вашего Дома», «Оконные технологии»); розміщення статей, різноманітних оглядів та новин компанії на інтернет сайтах ( www.okna.ua, www.magazinokon.com.ua ).
Начальник складського господарства.
07.2006 − 02.2011 (4 роки 7 місяців)
Прийом, обробка (маркування, стикерування, розміщення на місця зберігання) та відвантаження продукції зі складу; складська логістика; проведення інвентаризацій; формування маршрутів водіям; транспортна логістика; оформлення первинних бухгалтерських документів; контроль за роботою персоналу складу та водіями; забезпечення життєдіяльності складу та персоналу.
Начальник відділу збуту.
12.2003 − 06.2006 (2 роки 6 місяців)
Продаж профільних ПВХ систем «Deceuninck» і «Plastmo» та комплектуючих. Оформлення договорів з клієнтами; прийом і обробка замовлень; відвантаження замовлень зі складу та оформлення документів; робота з транспортними компаніями; контроль за клієнтською заборгованістю та документообігом; робота з касовим апаратом.
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій.
04.2000 − 12.2003 (3 роки 8 місяців)
Робота з клієнтами в офісі; розрахунок конструкцій; консультація; оформлення договорів; оплата замовлень; планування графіку монтажів; зворотній зв’язок.