UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Офіс-менеджер; оператор ПК; помічник бухгалтера. в
  5. Офіс-менеджер; оператор ПК; помічник бухгалтера.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер; оператор ПК; помічник бухгалтера.

Заблоковано
6 000 грн.
 15 жовтня 2017  Місто: Біла Церква
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

бухгалтер-касир
ПАТКБ "Правекс-Банк"
06.2008 − 10.2017 (9 років 3 місяці)
-обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація; -відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ; -продаж банківських металів та монет; -робота з дорожніми та іменними чеками; -оренда банківських індивідуальних сейфів; -завантаження і розвантаження банкомату; -формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів; -при відсутності керівника, виконувала обов’язки директора відділення

Освіта

Державна академія статистики, обліку та аудиту
облік і аудит
, 09.2003 − 06.2007 (3 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 
  • Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
  • Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;
  • Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
  • Досвід роботи з бухгалтерськими документами: платіжні доручення, чекові книжки;
  • Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: офіс-менеджер; оператор ПК; операціоніст; спеціаліст по роботі з клієнтами МСБ; контролер по касовій роботі, роботі з юридичними особами; спеціаліст з обслуговування фізичних осіб, помічник бухгалтера.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору