UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Державні службовці міністерств, інших центральних органів виконавчої влади
  4. Начальник територіального управління

Начальник територіального управління

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю територіального управління. Забезпечує виконання покладених на територіальне управління завдань щодо реалізації державної соціально-економічної політики та звітність перед центральним органом виконавчої влади. Аналізує використання трудових ресурсів на відповідній території та виконання актів законодавства з питань, що належать до компетенції територіального управління. Подає у порядку, передбаченому законодавством, пропозиції щодо призначення на посади заступників начальника управління.

Призначає на посади відповідно до законодавства працівників територіального управління. Погоджує призначення на посади керівників місцевих органів виконавчої влади відповідного міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади в районах і містах на відповідній території, якщо інше не передбачено законодавством. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника територіального управління, керівників підрозділів у складі територіального управління. Затверджує структуру та штатний розпис, а також положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників територіального управління.

Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання територіального управління. Призначає на посади та звільняє з посад працівників. Керує розробкою комплексних заходів, програм, аналітичних матеріалів, прогнозів, пропозицій тощо. Контролює та оцінює стан справ у сфері діяльності територіального управління. Координує свою діяльність у процесі виконання наданих повноважень з відповідними міністерствами, місцевою державною адміністрацією та організовує ефективну співпрацю з ними, керуючись чинним законодавством.

Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників територіального управління. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни в територіальному управлінні, несе персональну відповідальність перед відповідним керівництвом органу виконавчої влади за виконання покладених на територіальне управління завдань. Забезпечує дотримання працівниками підрозділу законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. Представляти територіальне управління в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, на державних підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції управління. Видавати накази, розпорядження у межах компетенції, визначеної центральним органом виконавчої влади. Здійснювати контроль (перевірку) органів виконавчої влади, що належать до сфери управління цього органу влади згідно з чинним законодавством і повноваженнями, наданими територіальному управлінню. У встановленому порядку отримувати відповідну статистичну інформацію та інші дані від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та релігійних організацій, підприємств, установ, організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання завдань, покладених на територіальне управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевого органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер (галузей) управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції територіального управління; державну політику у відповідній сфері (галузі) управління; основи державного управління, економіки, фінансів, ринку праці, права та політології; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років. Досвід роботи щодо управління персоналом. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору