UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Керівники
  4. Директор територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян

Директор територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян

Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян (надалі — територіальний центр). Забезпечує відповідно до положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру і несе повну відповідальність за стан їх роботи. Організовує роботу територіального центру з виявлення малозабезпечених громадян похилого віку та одиноких непрацездатних громадян разом з представниками закладів охорони здоров’я, житлово-комунальних підприємств, громадських організацій.

Обстежує їхні матеріально-побутові умови проживання, визначає потреби в одержанні матеріальної, натуральної, побутової та медико-соціальної допомоги, наданні різних видів послуг на підставі акту обстеження, медичної карти (висновків лікарів про ступінь втрати здатності до самообслуговування), особистої заяви. Укладає договір з громадянином, у якому передбачаються види послуг, що надаватимуться соціальним працівником відділення соціальної допомоги, здійснює підготовку особової справи громадянина, який приймається на обслуговування.

Планує роботу територіального центру згідно з потребами громадян, складає графіки з встановлення періодичності і термінів надання послуг соціальним працівником, встановлює зв’язок з підприємствами, установами, організаціями, в яких працювали громадяни, для надання різних видів послуг, здійснює контроль за їх якісним наданням, залучає до роботи громадські, приватні установи, організує окремих громадян до пожертвувань тощо. Інформує управління соціального захисту населення про стан обслуговування громадян, веде облік, складає і подає звітність за установленою формою. Організовує виконання законів України, постанов, наказів, розпоряджень, нормативних документів органів вищого рівня щодо соціального захисту населення.

Здійснює підбір, раціональну розстановку, підвищення кваліфікації, атестацію та переміщення персоналу, створює сприятливий психологічний клімат у колективі. Розподіляє посадові обов’язки між працівниками відділу обумовленням їх взаємозамінності. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил охорони праці та протипожежного захисту.

Повинен знати: Конституцію України ; Закон України “Про державну службу” ; акти законодавства, розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність територіального центру; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції територіального центру; основи управління; Кодекс законів про працю ; основи економіки; профілюючі дисципліни (залежно від функцій галузі, з якою пов’язана відповідна діяльність); державну мову; правила експлуатації комп’ютерної, обчислювальної та організаційної техніки; правила охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст за однією із спеціальностей за профілем роботи). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж державної служби за фахом на керівних посадах — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 7 років.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору