UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кролевці
  4. Резюме Юрист в
  5. Юрист
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Юрист

Заблоковано
10 000 грн.
 18 червня 2018  Місто: Кролевець
Вік:36 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Юриспруденція, право
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

консультант приватного нотаріуса
Приватний нотаріус
01.2018 − 06.2018 (4 місяці)
проводжу прийом фізичних осіб та представників юридичних осіб, складаю проекти правочинів, свідоцтв, інших документів, пов'язаних із вчиненням нотаріальних дій, і статистичних звітів; вношу записи до реєстру для реєстрації нотаріальних дій, веду діловодство та архів нотаріуса, готую та надсилаю за дорученням нотаріуса запити до підприємств, установ і організацій щодо відомостей та документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій, а також виконую іншу допоміжну і технічну роботу.
завідувач сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Кролевецьке районне управління юстиції у Сумській області
03.2013 − 12.2017 (4 роки 9 місяців)
проведення державної реєстрації речових прав надання консультацій з цих же питань проведення виїзних зустрічей з різними підприємствами, установами та організаціями з питань оформлення права власності (інформаційно роз'яснювальні роботи)
Інспектор системи інформаційних технологій
Конотопське РВ УМВС України в Сумській області
06.2009 − 12.2012 (3 роки 6 місяців)
ведення електронної та паперової звітності, документообігу

Освіта

Харківський національний університет внутрішніх справ
правознавство
повна вища, 08.2005 − 06.2009 (3 роки 10 місяців)

Знання мов:

Український - Професійний (експерт), Російський - Професійний (експерт), Англійський - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Самостійно вивчаю англійську мову, активно приймаю участь у різних тренінгах по підвищенню своїх професійних навичок.
  • вміння працювати з комп'ютером, досвідчений користувач Windows, Microsoft Office, Liga, rada.gov.ua, електронною поштою ТОЩО та іншими ресурсами Internet, зокрема тими, що надається доступ до різноманітних баз даних, державних реєстрів и сприяють пошуку інформації та вирішенню багатьох юридичних питань.
  • створення організаційно - розпорячої документації, документів, різнопланового характеру.
  • ведення електронної та паперової звітності, документообігу.
  • вміння вести переговори, знаходити спільну мову з клієнтами (важкими клієнтами).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору