UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор готелю в Києві
  5. Адміністратор готелю
Запропонувати вакансію
Миколаєнко Уляна

Адміністратор готелю

Заблоковано
8 000 грн.
 11 листопада 2020  Місто: Київ
Вік:23 роки
Режим роботи:позмінна робота
Рубрики: Готельний бізнес; Керівництво
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

помічник адміністратора готелю
Рейкарц (Готель), Кам'янець-Подільський
02.2019 − 03.2020 (1 рік )

оформлення броні номерів;

прийом і розміщення гостей готелю;

проведення розрахунку постояльців і виселення;

підготовка звітної документації;

донесення інформації клієнтам готелю про правила перебування, послуги, що надаються та ін .;

контроль виконання постояльцями правил внутрішнього розпорядку готелю;

прийом дзвінків, електронної пошти;

рішення різних конфліктних ситуацій;

контроль роботи і якість обслуговування персоналу готелю;

виконання окремих службових завдань безпосереднього начальника;

рішення адміністративно-господарських питань.

Освіта

Кам’янець-Подільський індустріальний коледж (Кам'янець-Подільський)
241 Готельно-ресторанна справа
середньо-спеціальна, 09.2017 − 02.2020 (2 роки 5 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Вище середнього, Польська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно), Німецька - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Internet.Робота з оргтехнікою (принтер, факс, сканер, ксерокс)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: комунікабельна; пунктуальна; уважна; швидко вчуся; енергійна; працьовита; доброзичлива і відкрита; аналітичний склад розуму; ініціативна. Стресостійкість, вміння домовлятися з конфліктними людьми. Організовую діяльність персоналу таким чином, щоб у постояльців залишилися тільки позитивні спогади про цей готель. Швидко реагую на скарги і прохання. Знайома з правилами готельного бізнесу. У роботі дотримуюся міжнародних стандартів обслуговування клієнтів.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору